logo itpoint.cz

O Český Telecom se uchází 16 reklamních agentur

Celkem 16 reklamních agentur se zúčastní prvního kola výběrového řízení na strategické partnery Českého Telecomu a.s., v oblasti marketingové komunikace. Své nabídky na komplexní zabezpečení reklamních aktivit všichni zájemci Českého Telecomu doručili ve stanovené lhůtě, tj. do středy 22. října 2003.

Celkem 16 reklamních agentur se zúčastní prvního kola výběrového řízení na strategické partnery Českého Telecomu a.s., v oblasti marketingové komunikace. Své nabídky na komplexní zabezpečení reklamních aktivit všichni zájemci Českého Telecomu doručili ve stanovené lhůtě, tj. do středy 22. října 2003.

Cílem společnosti je získat partnery, kteří jí pomohou zajistit aktivity zaměřené na nad-linkovou (ATL) a na pod-linkovou (BTL) komunikaci. Nové agentury Český Telecom vybírá ve dvou kolech. V prvním kole budou kandidáti požádáni o předložení referencí, ve druhém kole pak vybrané agentury zpracují konkrétní zadání.

"Český Telecom má před sebou jasný cíl. Proto od komunikačních agentur, které hledáme, očekáváme inovativní myšlení, exekuci a náhled na oblast telekomunikačních služeb," uvedl David Duroň, Chief Marketing Officer Českého Telecomu. "Chceme navíc, aby výběrové řízení bylo zcela transparentní. Určitým způsobem aplikujeme inovativní přístup i my na straně klienta, kdy jsme v podmínkách tendru záměrně upustili od požadavku exklusivního kontraktu s agenturou. Nehodláme zúčastněné agentury jakkoliv omezovat v jejich podnikání," dodal David Duroň.

Český Telecom

Článek ze dne 30. října 2003 - čtvrtek

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou