logo itpoint.cz

O Telekonto mají zákazníci zájem - Český Telecom tuto službu dále rozšiřuje

Téměř 8000 karet služby TELEKONTO si již objednali zákazníci Českého Telecomu, ke své telefonní lince. Tuto doplňkovou službu společnost představila před necelým měsícem, zájem o ni je tak příjemným překvapením. Od 1. března bude nabídka TELEKONTA ještě rozšířena - k hlavním novinkám bude například patřit možnost zřídit si je k libovolnému cenovému programu, tedy rovněž k programům Home Mini a Home Zero.

Téměř 8000 karet služby TELEKONTO si již objednali zákazníci ČESKÉHO TELECOMU, a.s., ke své telefonní lince. Tuto doplňkovou službu společnost představila před necelým měsícem, zájem o ni je tak příjemným překvapením.

Od 1. března ČESKÝ TELECOM nabídku TELEKONTA ještě rozšíří. K hlavním novinkám bude například patřit možnost zřídit si je k libovolnému cenovému programu, tedy rovněž k programům Home Mini a Home Zero. Společnost také snižuje poplatek za aktivaci služby u cenového programu Home Standard z původních 230 na 49 Kč, stejná cena bude i programu Home Mini a Home Zero. U ostatních programů se jeho výše nemění.

Od dubna 2003 hodlá dále ČESKÝ TELECOM umožnit svým zákazníkům čerpat při volání s TELEKONTEM také z volného kreditu svého cenového programu. Týkat se to bude i připojení k internetu přes analogový modem, které je s touto službou rovněž možné. Zákazník tak využije své volné minuty kdekoliv v síti ČESKÉHO TELECOMU a při dalším brouzdání po webových stránkách bude mít jistotu, že zaplatí stejnou cenu, jako kdyby se k internetu připojil ze svého domova.

Telefonovat s TELEKONTEM "odkudkoliv jako z vlastní linky" mohou zákazníci ČESKÉHO TELECOMU od února 2003. Tato novinka jim umožňuje zavolat si z jakékoliv telefonní stanice ČESKÉHO TELECOMU (včetně telefonních automatů) s tím, že provolaná částka bude hrazena z jejich vlastního telefonního účtu. Zákazníci tak mimo jiné ušetří, protože i při telefonování mimo domov mohou využívat výhodné hovorné svého cenového programu. ČESKÝ TELECOM zahájil jednání s dalšími operátory se záměrem zpřístupnit užívání služby rovněž z jiných sítí.

K hlavním výhodám TELEKONTA patří fakt, že pro uskutečnění hovoru není třeba mít k dispozici peníze v hotovosti. Za hovor prostřednictvím této služby zákazník neplatí hned, uhradí jej až v rámci pravidelného měsíčního Vyúčtování za telekomunikační služby své vlastní domácí linky. Příjemné také je, že výše poplatku kopíruje hovorné cenového programu stanice majitele TELEKONTA. Služba rovněž umožňuje zvolit si měsíční limit provolaných minut, individuálně aktivovat a deaktivovat přístup k TELEKONTU, měnit PIN nebo nastavovat zkrácená čísla. Telefonovat lze s touto novinkou také ze zahraničí.

TELEKONTO si mohou zájemci objednávat prostřednictvím Telefonického centra služeb 800 123 456, internetové aplikace nebo v prodejnách sítí TELEPOINT a TELEPOINT PARTNER. Provoz služby je zdarma. Zákazník zaplatí pouze zřizovací poplatek a poté hradí jen konkrétní hovory, případně minuty strávené na internetu.

Zřídit si ke své lince TELEKONTO má možnost každý uživatel telefonní stanice ČESKÉHO TELECOMU, a to nezávisle na cenovém programu, který využívá.

Bližší informace o službě jsou k dispozici na internetové adrese : http://www.telecom.cz/sluzby_home/telefonni_sluzby/telefonni_linka/telekonto/index.php

 www.telecom.cz

Článek ze dne 28. února 2003 - pátek

Acronis True Image 2019