logo itpoint.cz

Prestižní zákazníci dávali v roce 2002 přednost Českému Telecomu před jinými operátory

I v loňském roce si Český Telecom udržel vedoucí postavení na telekomunikačním trhu. Celkem 146 velkých firem a korporací se v průběhu roku 2002 po zkušenostech s jinými operátory stalo opět zákazníky Českého Telecomu. Do péče Korporátního segmentu Českého Telecomu se nejčastěji vraceli klienti od alternativních operátorů GTS (43 %), e-Tel (23 %) a Aliatel (16 %).

Český Telecom zvítězil v předchozím roce nad svými konkurenty ve 403 výběrových řízeních, vypsaných korporátními zákazníky na poskytovatele telekomunikačních služeb. To představuje vítězství v 64% výběrových řízení.

Celkem 146 velkých firem a korporací se v průběhu roku 2002 po zkušenostech s jinými operátory stalo opět zákazníky Českého Telecomu. Do péče Korporátního segmentu Českého Telecomu se nejčastěji vraceli klienti od alternativních operátorů GTS (43 %), e-Tel (23 %) a Aliatel (16 %). Mezi nejvýznamnější společnosti, které, si vyzkoušely spolupráci s alternativními operátory a od roku 2002 opět využívají některých ze služeb Českého Telecomu patří například Skanska CZ, a.s., ČSOB, a.s., Budějovický Budvar, n.p. a Baťa, a.s.

I v loňském roce si Český Telecom udržel vedoucí postavení na telekomunikačním trhu. To dokládá i jeho podíl na trhu hlasových služeb, který dosahuje u firem s více než 200 zaměstnanci zhruba 80%. A to i přesto, že již před třemi lety se trh telekomunikačních služeb pro velké firemní zákazníky plně otevřel konkurenčnímu prostředí. O schopnosti nabídnout klientům kvalitní a konkurenceschopná řešení vypovídá i skutečnost, že 100% zákazníků, kteří se umístili v prestižním hodnocení CZECH TOP 100 využívají služby Českého Telecomu.

Velmi dobrých výsledků dosáhl Český Telecom také u zákazníků, kteří dle TOP 100 vytvářejí největší tržby v jednotlivých oborech činnosti. Například v dopravě a ostatním zpracovatelském průmyslu jsou všechny firmy na prvních deseti místech klienty Českého Telecomu. Rostoucí spokojenost korporátních zákazníků se službami Českého Telecomu potvrzuje i průzkum nezávislé agentury AISA, který indikuje oproti minulému roku její nárůst o 11%.

Důležitou konkurenční výhodou Českého Telecomu je stabilita společnosti a garance kvality služeb, které jsou pro zákazníky korporátního segmentu certifikovány systémem managementu kvality ISO 9001:2000.

Dalším významným faktorem úspěšnosti oproti konkurenci je také poskytování moderních a často i jedinečných služeb, mezi které patří například :

 www.telecom.cz

Článek ze dne 30. ledna 2003 - čtvrtek