logo itpoint.cz

Produktové novinky ATEUS využívají ADSL

2N Telekomunikace v současné době intenzivně připravuje řadu novinek v produktové řadě ATEUS. Nové produkty a služby z oblasti řízení vztahů se zákazníky - CRM, jsou připraveny na lokální nasazení v rámci LAN sítí, ale také na sdílení prostřednictvím internetu. To umožňuje přístup k datům v rámci vzdálených poboček klienta i plný outsourcing aplikací v rámci širší nabídky služeb operátorů.

2N Telekomunikace v současné době intenzivně připravuje řadu novinek v produktové řadě ATEUS. Nové produkty a služby z oblasti řízení vztahů se zákazníky - CRM, jsou připraveny na lokální nasazení v rámci LAN sítí, ale také na sdílení prostřednictvím internetu. To umožňuje přístup k datům v rámci vzdálených poboček klienta i plný outsourcing aplikací v rámci širší nabídky služeb operátorů. Společnost 2N sáhla k tomuto řešení také díky rostoucí dostupnosti služeb ADSL v regionech a snižování cen za připojení.

Prostřednictvím technologie ADSL lze pracovat například se službou WebToCall, která představuje ideální interaktivní nástroj pro hlasovou a obrazovou komunikaci návštěvníka webu s obchodníkem firmy. Kooperativní browsing je při komunikaci po ADSL vysoce komfortní službou, díky níž může obchodník cíleně ukazovat stránky svého webu či e-shopu návštěvníkovi, se kterým je v kontaktu. Růst přenosové rychlosti znamená pro WebToCall trvalý růst kvality a užitné hodnoty pro zákazníka.

Novinkou v portfoliu 2N je také řada produktů ATEUS CRM, která bude uvedena na trh v září. Tyto CRM aplikace, plně využívající standardní webové platformy, umožní firmám jednoduše a levně řešit klíčové procesy péče o zákazníka. Modul Helpdesk je určen zejména pro příjem hovorů a zpracování požadavků zákazníků. Varianta Call centrum navíc podporuje aktivní oslovování zákazníků nabídkou firmy. Obchodní CRM i další řešení navíc obsahují kvalitní moduly pro správu kontaktů a dokumentů. Přístup k datům a správa systému probíhají v prostředí standardních webových prohlížečů a 2N opět počítá s nabídkou v balíčku společně s ADSL.

Pro rozšiřování funkcí CRM rozšíří 2N také možnosti ústředen ATEUS-OMEGA a OMEGA Business. Identifikace volajícího, známá také jako CLIP, bude od září k dispozici na analogových vstupních linkách i uživatelských terminálech. Tato služba, která je základním předpokladem spojení CRM služeb s telefonií, byla dosud dostupná pouze uživatelům ISDN linek.

2N Telekomunikace

Článek ze dne 6. srpna 2003 - středa

Autorizované kurzy Red Hat Enterprise Linux