logo itpoint.cz

Průzkum mezi návštěvníky letošního Invexu

Bleskový průzkum je speciální typ výzkumu využívající nejmodernější mobilní a komunikační techniky k co nejrychlejšímu získání, zpracování, vyhodnocení a analýze získaných dat. Cílem je získat informace z dat během velice krátké doby s možností okamžité reakce. Bleskový průzkum je realizován na technologii myAVIS™ se speciální nadstavbou dynamické formuláře společnosti Kvados a.s.

Společnost GfK Praha provádí bleskový průzkum mezi návštěvníky Invexu s využitím mobilních technologií myAVIS™ společnosti Kvados a.s. v rámci projektu Invex Cup 2003 - Mistrovství ČR v počítačových hrách. Projekt se realizuje za podpory firem Microsoft, T-Mobile a Progames.

Průzkum je anonymní. Na základě přiděleného anonymního číselného kódu je denně losováno 10 čísel (která získají účastníci průzkumu). Vylosováni Vylosovaní obdrží drobné dárkové předměty od pořadatelů akce.

Bleskový průzkum je speciální typ výzkumu využívající nejmodernější mobilní a komunikační techniky k co nejrychlejšímu získání, zpracování, vyhodnocení a analýze získaných dat. Cílem je získat informace z dat během velice krátké doby s možností okamžité reakce. Bleskový průzkum je realizován na technologii myAVIS™ se speciální nadstavbou dynamické formuláře společnosti Kvados a.s.

Místo konání - Invex 2003 výstaviště BVV Brno

Termín konání - pondělí 6.10. 2003 až čtvrtek 9.10. 2003 od 10:00 hod do 17:00 hod.

Výsledky průzkumu i losování jsou k dispozici internetové adrese www.kvados.cz/konference a během Invexu na vybraných místech celého areálu BVV.

myAVIS™ je softwarová aplikace pro uživatele, kteří většinu svého pracovního času stráví mimo kancelář. Funkčnost aplikace je navržena především pro prodejní, marketingové a distribuční společnosti a umožňuje u všech zákazníků společnosti efektivní řízení obchodních procesů. Monitoring a řízení aktivit mobilních uživatelů je zpracováváno v serverové aplikaci systému myAVIS™.

Řešení umožňuje reálnou možnost provádět Bleskový průzkum po území celé republiky s využitím GPRS technologie. Firmy pomocí této metodiky mohou získávat snímek chování klientů v průběhu celého dne on line (nákup v prodejnách Retail řetězců - kdo a co nakupuje v konkrétním čase, zadavatel tak zjistí velice rychle touto metodou na koho se v určitý čas v prodejnách zaměřit a s jakou nabídkou). Pro firmy, které se zaměřují na různé typy uživatelských soutěží umožňuje řešení realizaci těchto akcí s velkým stupněm efektivity. Aktuální informace pro zadavatele průzkumu jsou k dispozici během několika minut.

Informace dodaná včas má cenu zlata a naopak informace získaná minutu po tom co jste ji potřebovali k manažerskému rozhodnutí je téměř bezcenná.

Možnosti využití Bleskového průzkumu :

myAVIS

Článek ze dne 8. října 2003 - středa

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux