logo itpoint.cz

Q.GIR a 2N Telekomunikace rozšiřují možnosti ekonomického informačního systému K2 o modul K2 CRM

Q.gir, vedoucí firma v oblasti dodávek ERP systémů středně velkým firmám v České republice, a společnost 2N Telekomunikace rozšiřují možnosti ekonomického informačního systému K2 a uvádějí společně na trh nový režim K2 CRM, který umožňuje efektivním způsobem řídit vztahy se zákazníky. Součástí režimu je Kontaktní centrum K2, na jehož vývoji se obě společnosti podílely.

Q.gir, vedoucí firma v oblasti dodávek ERP systémů středně velkým firmám v České republice, a společnost 2N Telekomunikace rozšiřují možnosti ekonomického informačního systému K2 a uvádějí společně na trh nový režim K2 CRM, který umožňuje efektivním způsobem řídit vztahy se zákazníky. Součástí režimu je Kontaktní centrum K2, na jehož vývoji se obě společnosti podílely.

Kontaktní centrum K2 slouží ke zjednodušení a zkvalitnění především telefonické komunikace s klienty. Umožňuje efektivní získávání informací pro úspěšnou komunikaci se zákazníkem a zaznamenávání výsledků jednotlivých hovorů.

Mezi základní funkce kontaktního centra K2 patří :

  1. Komunikační rozhraní - umožňuje získat podrobné informace o volajícím/volaném zákazníkovi, zjednodušuje zadávání výsledků komunikace a umožňuje telefonovat nebo posílat SMS přímo ze systému.

  2. Automatizované řízení komunikace - komunikace se zákazníkem volajícím ze známých telefonních čísel je směrována přímo pracovníkům, kteří mají příslušného klienta na starosti. Ještě než pracovník přijme hovor, zobrazí se automaticky komunikační rozhraní partnera, který právě volá.

  3. Informační rozhraní - aktivuje se prostřednictvím příjmu SMS, kterou umožňuje zaznamenat a na jejímž základě dojde ke spuštění určitého procesu. Zákazník tak může např. získat informace o stavu zboží na skladě ve formě SMS, e-mailu nebo vytvořit novou zakázku atd. Akce, které příjem SMS vyvolá, jsou plně definovatelné správcem IS.

  4. Statistiky komunikace - na základě zaznamenaných dat o telefonním provozu lze sledovat nevyřízené a vyřízené hovory a provádět analýzy.

Pro komunikaci kontaktního centra s informačním systémem K2 je využívána telefonní ústředna ATEUS - OMEGA Business společnosti 2N Telekomunikace, která slučuje nástroje pro aktivní kontakt se zákazníkem s komfortními telefonními službami. Komunikace probíhá prostřednictvím XAPI serveru společnosti 2N, se kterým komunikuje Kontaktní centrum server a klient.

Informační systém K2 je rozsáhlý a modulární ERP systém vyvinutý v České republice, který byl již implementován u více než 250 středně velkých podniků. Systém byl koncipován jako otevřená platforma komunikující s ostatními obchodními aplikacemi. Garantuje plnou integraci i okamžitou aktualizaci dat a umožňuje sledování a kontrolu informačních toků. Mezi výhody informačního systému K2 patří i jeho přehlednost a účelnost. Jeho součástí jsou následující moduly: Nákup, Prodej, Kasa, Sklad, Celní sklad a JCD, Výroba, Doprava, Banka, Marketing, K2 - OLAP (manažerské vyhodnocování dat), Účetnictví, Majetek, Mzdy a personalistika, Přenos dat, Správce systému K2 a režim CRM.

ATEUS-OMEGA Business představuje moderní na vybudování kontaktního centra (Call Centra) pro poskytování profesionálních služeb zákazníkům. komunikační systém pro malé a střední firmy. Obsluhuje všechny komunikační kanály a spojuje je s výkonnými službami pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a úsporou nákladů. Systém obsahuje také nástroje Díky otevřenému aplikačnímu rozhraní vytváří rozsáhlé možnosti pro napojení služeb na informační systémy.

Q.gir je český výrobce ERP systému pro střední a velké podniky, který poskytuje komplexní řešení ve sféře informačních technologií. Q.gir vystupuje na českém trhu v roli systémového integrátora. Na bázi informačního systému K2 pracuje v každodenním provozu více než 250 zákazníků z různých oborů.

Další informace týkající se společnosti Q.gir, informačního systému K2 a partnerské sítě Q.gir jsou k dispozici na www.k2.cz a www.qgirit.cz

2N Telekomunikace

Článek ze dne 13. května 2003 - úterý