Raiffeisenbank spoléhá na Aliatel

Významná bankovní instituce, která již pátým rokem spolupracuje s předním telekomunikačním operátorem, využívá plné spektrum jeho služeb. Raiffeisenbank je typickým příkladem zákazníka, který využívá zvýhodněné nabídky služeb v jednom balíčku ...

Finanční instituce tvoří významnou skupinu zákaznického portfolia společnosti Aliatel. Mezi hlavní klienty v této oblasti patří také společnost Raiffeisenbank a.s., která se v České republice řadí k nejvýznamnějším bankovním institucím nabízejícím služby širokému spektru zákazníků. Společnost již pátým rokem využívá datovou službu Frame Relay k propojení svých 50 poboček v České republice včetně záložní Frame Relay sítě a digitálních okruhů.

Vedle datových služeb poskytuje Aliatel společnosti Raiffeisenbank od roku 2001 i telefonní služby s přímým (Business Call Direct - BCD) i nepřímým připojením (Business Call Smart - BCS). Služba BCD zajišťuje připojení 12 poboček včetně centrály banky a call centra; službu na principu pevné předvolby operátora BCS využívá dalších 26 poboček. Kromě zmíněných služeb je Raiffeisenbank také uživatelem služby bezplatného volání - Profit Call 800, která je v současnosti pro většinu velkých firem nezbytným nástrojem aktivní komunikace se stávajícími i potenciálními klienty.

Od roku 2002 je Aliatel také poskytovatelem internetových služeb. Vedle primárního připojení byl vybudován také autonomní systém připojení k Internetu. V současné době tak Raiffeisenbank využívá komplexní telekomunikační řešení - balík datových, hlasových a internetových služeb, které Aliatel nabízí.

Ing. Radim Berka, ředitel divize Informační technologie Raiffeisenbank je s rozhodnutím zvolit komplexní řešení od Aliatelu spokojen. "Při naší volbě hrálo důležitou roli především hledisko komplexního a efektivního řešení komunikačních služeb. Nabídka Aliatelu nejlépe vyhovovala našim představám na vybudování jednotného komunikačního prostředí v rámci Raiffeisenbank a jejích poboček. Navíc nám tato infrastruktura poskytuje dostatečnou volnost a pružnost při dalším rozvoji banky."

"Raiffeisenbank je typickým příkladem zákazníka, který využívá zvýhodněné nabídky služeb v jednom balíčku. V rámci takového balíčku dodáváme firmám komplexní telekomunikační řešení zahrnující hlasové, datové a internetové služby za velmi výhodných cenových podmínek," doplňuje Miroslav Heráň, ředitel prodeje Aliatelu, a dodává: "Pro zákazníky z oblasti bankovnictví je jedním z klíčových kritérií také bezpečnost sítě a bezproblémový přenos informací. Naše řešení tomuto požadavku plně odpovídá."

Mezi další významné zákazníky Aliatelu z oblasti bankovních a finančních institucí patří např. Česká národní banka, Česká spořitelna a. s., GE Capital Bank, eBanka, Generali pojišťovna, IC Banka, ČS - Živnostenská pojišťovna, Českomoravská stavební spořitelna, a. s., CREDIT SUISSE LIFE & PENSIONS či UNIQA pojišťovna.

Aliatel

Článek ze dne 25. listopadu 2003 - úterý

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou
Aktuální články

Moderní trendy a zapojení ICT technologi...

Ještě dokonalejší vzdálená správa koncov...

Benefice ArtForum ICZ pomáhá projektu Mů...

V INVENTI pracuje 25 procent žen - dvojn...

SAS Visual Analytics v cloudu za zvýhodn...

Prestižní evropská cena za rozvoj cloudo...

RAD Studio 10.2 s podporou Linuxu

Digitalizace a Průmysl 4.0 v praxi

ČTÚ vyhlásil aukci kmitočtů v pásmu 3,7 ...

Jak zvýšit efektivitu provozu datového c...

Spolehlivá ochrana a ukládání dat pro po...

SUSE Linux Enterprise Server pro KunLun ...

Zálohování a obnova dat pro virtuální se...

Novicom představí svá řešení na 20. ročn...

itself investuje 50 milionů korun do mod...

Dopady eIDAS a GDPR nejen do veřejné spr...

Novicom opět na konferenci SecTec Securi...

Nové nástroje InterBase 2017 pro plný mo...

Barracuda Web Security Service v cloudu ...

GPS navigace Mio 5400 je mezi nejpopulár...