logo itpoint.cz

Sice používám placenou službu T-Mobile, ale ta mi už přes dva měsíce nefunguje

Jelikož bych se mimo jiné občas rád podíval na přehled našich faktur v elektronické podobě, objednal jsem si službu MobileBox, kde je to teoreticky možné. Již od dubna sice vidím jen nápis "Vyúčtování služeb - systém je dočasně mimo provoz.", ale operátorka na infolince jako obvykle o ničem neví a nikdo mimo mne jim doposud nic podobného nehlásil.

Jelikož bych se mimo jiné občas rád podíval na přehled našich faktur v elektronické podobě, objednal jsem si službu MobileBox, kde je to teoreticky možné. Již od dubna sice vidím jen nápis "Vyúčtování služeb - systém je dočasně mimo provoz.", ale operátorka na infolince jako obvykle o ničem neví a nikdo mimo mne jim doposud nic podobného nehlásil.

A řešení T-Mobile ?

Mám to prý zkusit zase za pár dní, a kdyby to ještě pořád nefungovalo, mám zase zavolat ! Když jsem navrhl obrácený postup, tj. aby MobileBox spravili a oznámili mi to, byl jsem odražen, že prý "takhle se to nedělá" ...

Vrcholem pak bylo to, že mi po dokončení "adrenalinového" hovoru zavolal automat T-Mobile, zda prý jsem byl s jejich službami spokojen ! Po předčasném zavěšení mi ještě chytrý automat poslal SMSku, ať jim pomohu zlepšit služby a zavolám jim zpět !

Kdybych mohl řešit problém s živou kompetentní osobou, tak to i udělám, ale hlásit automatu body mé (ne)spokojenosti, za to mi už náš bývalý operátor opravdu nestojí ...

A co váš MobileBox ?

Jarek Jesenský

Článek ze dne 24. června 2003 - úterý