logo itpoint.cz

SLA - dohoda o vysoké úrovni kvality služeb

Společnost Nextra začala poskytovat u produktů Nextra Route a Nextra Nextlink integrovanou dohodu garantující vysokou kvalitu služeb - Service Level Agreement (SLA). Na rozdíl od většiny ostatních telekomunikačních společností v České republice, které již SLA poskytují, nepožaduje Nextra k této službě zvláštní příplatky a nabízí ji jako součást stávajících produktů.

Společnost Nextra začala poskytovat u produktů Nextra Route a Nextra Nextlink integrovanou dohodu garantující vysokou kvalitu služeb - Service Level Agreement (SLA). Na rozdíl od většiny ostatních telekomunikačních společností v České republice, které již SLA poskytují, nepožaduje Nextra k této službě zvláštní příplatky a nabízí ji jako součást stávajících produktů.

"Jsme si tak vysoce jistí úrovní naší kvality a služeb, že nepotřebujeme zavádět extra příplatky za standardní SLA, čímž jsme odlišní od ostatních telekomunikačních společností," uvedl viceprezident prodeje a marketingu společnosti Nextra v České a Slovenské republice Derek Cummins. Podle něj je bezplatná nabídka SLA u produktů společnosti Nextra začátkem série nových a vynalézavých služeb, které bude společnost v blízké budoucnosti nabízet. "Posloucháme hlasu našich zákazníků a chceme reagovat na jejich komunikační potřeby tak, aby odpovídaly jejich požadavkům," doplnil Derek Cummins.

Service Level Agreement je specifická smlouva mezi dodavatelem (například společností Nextra) a zákazníkem. Dohoda SLA definuje jaké služby budou dodávány, kdy a kde. K těmto třem základním normám se připojují běžně ještě další parametry - například to, v jaké kvalitě je služba dodávána, omezení, která mají přímý vliv na plnění služby a posunují podmínky mimo garantovaný stav nebo cenu služby. Cílem SLA je dosažení vyšší zákaznické spokojenosti, což je jeden z nejdůležitějších parametrů také pro společnost Nextra.

Nextra

Článek ze dne 11. září 2003 - čtvrtek

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux