logo itpoint.cz

T-Mobile a studenti, cizinci a víkendy - snaha o dobytí prvního místa v počtu uživatelů sítě

Zajímavý pohled na dopad zveřejnění nové strategie společnosti T-Mobile ČR na celý segment trhu mobilních operátorů mají analytici společnosti Patria ...

Zajímavý pohled na dopad zveřejnění nové strategie společnosti T-Mobile ČR na celý segment trhu mobilních operátorů mají analytici společnosti Patria.

Podle Jana Hájka tímto krokem (levnější volání studentům, nejpočetněji zastoupeným skupinám cizinců a zlevní telefonování o víkendu) T-Mobile sleduje zvýšení svého podílu na trhu a do dvou let chce v počtu klientů předstihnout konkurenční Eurotel a do čtyř let mít vyšší tržby.

Podobné kroky a cíle však mohou spustit vlnu snižování tarifů a nárůstu nákladů na udržení zákazníků u všech operátorů s důsledkem poklesu tržeb a cash flow v celém odvětví. Výše uvedené není pozitivní zprávou pro Eurotel ani Oskara, a pozitivní výsledek není zdaleka jistý ani pro T-Mobile ČR.

Patria

Článek ze dne 3. září 2003 - středa

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou