T-Mobile a studenti, cizinci a víkendy - snaha o dobytí prvního místa v počtu uživatelů sítě

Zajímavý pohled na dopad zveřejnění nové strategie společnosti T-Mobile ČR na celý segment trhu mobilních operátorů mají analytici společnosti Patria ...

Zajímavý pohled na dopad zveřejnění nové strategie společnosti T-Mobile ČR na celý segment trhu mobilních operátorů mají analytici společnosti Patria.

Podle Jana Hájka tímto krokem (levnější volání studentům, nejpočetněji zastoupeným skupinám cizinců a zlevní telefonování o víkendu) T-Mobile sleduje zvýšení svého podílu na trhu a do dvou let chce v počtu klientů předstihnout konkurenční Eurotel a do čtyř let mít vyšší tržby.

Podobné kroky a cíle však mohou spustit vlnu snižování tarifů a nárůstu nákladů na udržení zákazníků u všech operátorů s důsledkem poklesu tržeb a cash flow v celém odvětví. Výše uvedené není pozitivní zprávou pro Eurotel ani Oskara, a pozitivní výsledek není zdaleka jistý ani pro T-Mobile ČR.

Patria

Článek ze dne 3. září 2003 - středa

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou
Aktuální články

Zálohování a obnova dat pro virtuální se...

Novicom představí svá řešení na 20. ročn...

itself investuje 50 milionů korun do mod...

Dopady eIDAS a GDPR nejen do veřejné spr...

Novicom opět na konferenci SecTec Securi...

Nové nástroje InterBase 2017 pro plný mo...

Barracuda Web Security Service v cloudu ...

GPS navigace Mio 5400 je mezi nejpopulár...

Efektivnější ochrana firemních sítí a e-...

Eplan a Rittal představují možnosti vývo...

Nová verze podnikové automatizační platf...

Efektivní výroba KOVONA SYSTEM s podporo...

Mobilní data nejsou v Česku drahá, v Pol...

Změny smluv na dálku lze do 14 dnů odvol...

Snadná správa uživatelských práv v Micro...

WiFi router Turris Omnia na veletrhu CeB...

Profesionální displeje Panasonic se záru...

Chytré IT tendry na TSK Praha pro předem...

Soutěž ČRA IoT Hackathon hledá nejlepší ...

Akreditační partnerský program Veeam zje...