logo itpoint.cz

Telecom zavádí zajímavou službu Telekonto

V podstatě jde o možnost převést náklady za hovory mimo kancelář nebo domov na účet své běžné telefonní linky

V podstatě jde o možnost převést náklady za hovory mimo kancelář nebo domov na účet své běžné telefonní linky. Tiskovou zprávu Českého Telecomu mohu doplnit o zřizovací cenu (230Kč včetně DPH) a ujištění, že při vnitrostátním volání, myšleno samozřejmě včetně mezinárodních hovorů, se vám budou účtovat skutečně nezvýšené sazby dle vašeho cenového programu. Službu lze využít i v některých cizích zemích. Pro volání v zahraničí je třeba se o přesných cenách informovat. Tuto službu znají běžně například účastníci v USA. Zatím nemáme zjištěny reakce mobilních operátorů, zda bude podobně jako u X-karty zpoplatněn přístup k nové službě, který bude opět pomocí Zelené linky. Je jasné, že nová službu nejčastěji pomůže firmám. Snadno budou moci umožnit svým zaměstnancům vést služební hovory v terénu, a přitom za výhodnější sazby. Je to také další krok, otevírající možnosti práce z domova. Zaměstnavatel samozřejmě neztratí kontrolu nad jemu účtovanými hovory. Podrobnosti ještě zjišťujeme. -JSy-

Telefonovat "odkudkoliv jako z vlastní linky" mohou od února 2003 ti zákazníci, kteří si objednají Telekonto. Tato nová služba jim umožní zavolat si z jakékoliv telefonní stanice Českého Telecomu (včetně telefonních automatů) s tím, že provolaná částka bude hrazena z jejich vlastního telefonního účtu. Zákazníci tak mimo jiné ušetří, protože i při telefonování mimo domov mohou využívat výhodné ceny za volání a internet svého cenového programu.

K hlavním výhodám Telekonta patří fakt, že pro uskutečnění hovoru není třeba mít k dispozici peníze v hotovosti. Za hovor prostřednictvím této služby zákazník neplatí hned, uhradí jej až v rámci pravidelného měsíčního Vyúčtování za telekomunikační služby své vlastní domácí linky. Příjemné také je, že výše poplatku kopíruje hovorné cenového programu stanice majitele Telekonta (Home Standard, Home Maxi, ISDN Standard, atd.). Služba rovněž umožňuje zvolit si měsíční limit provolaných minut, individuálně aktivovat a deaktivovat přístup k Telekontu, měnit PIN nebo nastavovat zkrácená čísla. Telefonovat lze s touto novou službou také ze zahraničí.

Službu Telekonto je možné využít i pro přístup k internetu přes analogový modem. Zákazník tak má při brouzdání po webových stránkách jistotu, že zaplatí stejnou cenu, jako kdyby se k internetu připojil ze svého domova.

Telekonto si mohou zájemci objednávat prostřednictvím Telefonického centra služeb 800 123 456, internetové aplikace nebo v prodejnách sítí Telepoint a Telepoint Partner. Provoz služby je zdarma. Zákazník zaplatí pouze zřizovací poplatek a poté hradí jen konkrétní hovory, případně minuty strávené na internetu. Zřídit si ke své lince Telekonto má možnost každý uživatel telefonní stanice Českého Telecomu s cenovým programem, který tuto službu zahrnuje.

 www.telecom.cz

Článek ze dne 4. února 2003 - úterý

Trápí vás kvasinková infekce? Co vám může pomoci?
Snadno ovladatelné programy od MRP. Pravidelné aktualizace, přijatelná cena.
Angličtina za 5 dní pro každého Cizí jazyk do hlavy vleze sám!