logo itpoint.cz

Telekomunikační operátoři mají nejlepší webové prezentace

Vyplývá to z oficiálního vyhlášení žebříčku WebTop100. Jeho organizátoři, tj. zástupci společností First Tuesday CZ, Internet Info a časopisu Ebiz, v něm hodnotili internetové stránky nejvýznamnějších českých společností. Na prvních třech příčkách žebříčku se umístily Český Telecom, jeho mobilní operátor Eurotel a konkurenční T-Mobile.

Vyplývá to z oficiálního vyhlášení žebříčku WebTop100. Jeho organizátoři, tj. zástupci společností First Tuesday CZ, Internet Info a časopisu Ebiz, v něm hodnotili internetové stránky nejvýznamnějších českých společností. Na prvních třech příčkách žebříčku se umístily Český Telecom, jeho mobilní operátor Eurotel a konkurenční T-Mobile.

Špatně si podle žebříčku nevede ani čtvrtý Metrostav a páté České aerolinie. Do první desítky pak ještě patří ČSOB Leasing, Allianz penzijní fond, Jihomoravská energetika, Česká spořitelna a energetická firma ČEZ. Tyto firmy nejlépe uspěly v hodnocení obsahu, struktury, marketingové hodnoty, grafiky, technologického řešení a kreativity internetových prezentací největších firem na českém trhu. Metrostav navíc získal ocenění Marketingová trefa 2003 časopisu Ebiz, a to za web s největší marketingovou hodnotou.

Žebříček je součástí rozsáhlého projektu, jehož cílem je podpořit rozvoj kvalitních prezentací středních a velkých firem na českém internetu. Podle organizátorů projektu je právě nyní důležité, aby české firmy využily zbývající čas před vstupem do Evropské unie k optimalizaci svých internetových prezentací.

"Ty jsou totiž v rámci jednotného trhu EU považovány za důležitou součást podnikání všech společností, kde je jejich optimální využití ke komunikaci, prezentaci, marketingu a public relations považováno za nutnou podmínku konkurenceschopnosti," uvedli v tiskové zprávě.

Celý žebříček hodnocených WEBů naleznete ZDE

ČTK

Článek ze dne 4. září 2003 - čtvrtek

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux