logo itpoint.cz

Tiscali spouští službu Tiscali Call

"Tiscali Call" nabízí až 45% úspory na telefonních poplatcích bez nutnosti vytáčet předvolbu a bez měsíčních poplatků nebo minimálních poplatků za užívání. Navíc, uživatelé "Tiscali Call" mohou ušetřit až 60% na vytáčeném připojení k Internetu ve špičce. Místní hovory jsou prostřednictvím "Tiscali Call" rovněž levnější než u dominantního operátora.

Tiscali, vedoucí internetová společnost v České republice, oznámila spuštění své nové levné telefonní služby přes pevnou volbu operátora pro české domácnosti.

"Tiscali Call" umožňuje uživatelům z řad českých domácností ušetřit ve srovnání s nejčastěji užívaným tarifem Českého Telecomu Home Standard průměrně 30% - a maximálně až 45% - na vnitrostátních a mezinárodních hovorech a na hovorech z pevných linek na mobilní čísla. Navíc, uživatelé "Tiscali Call" mohou ušetřit až 60% na vytáčeném připojení k Internetu ve špičce. Místní hovory jsou prostřednictvím "Tiscali Call" rovněž levnější než u dominantního operátora.

Uživatelé služby "Tiscali Call" přes pevnou volbu operátora požívají výhod plynoucích z automatického směrování jejich hovorů do sítě Tiscali aniž by museli zadávat předvolbu. Navíc, služba je nabízena bez měsíčních poplatků a bez jakýchkoliv minimálních měsíčních poplatků za užívání. Pro zahájení využívání této služby je účtován aktivační poplatek ve výši 250,- Kč za jedno účastnické číslo.

Uživatelé "Tiscali Call" mají dále výhodu v podobě 7% extra slevy z ceny hovorů na tři jimi zvolená telefonní čísla (jedno místní nebo mobilní, jedno meziměstské a jedno mezinárodní).

Nejenže budou uživatelé využívající "Tiscali Call" požívat výhod nízkých telefonních poplatků, ale rovněž dosáhnou výrazných úspor díky vteřinové tarifikaci služby. Po první minutě meziměstských hovorů, mezinárodních hovorů, hovorů z pevných na mobilní linky a vytáčeného připojení k Internetu jsou zákazníci Tiscali účtováni po vteřinách. Místní hovory jsou účtovány po minutě po prvních dvou minutách.

Další součástí služby je možnost uživatelů zdarma přistupovat prostřednictvím Internetu k detailnímu rozpisu svých hovorů, které měsíčně uskutečnili, včetně času, délky a ceny každého uskutečněného hovoru, stejně jako aktuálního stavu jejich účtů.

Bližší informace o levných telefonních službách společnosti Tiscali určených českým domácnostem naleznete na webových stránkách společnosti na volani.tiscali.cz nebo je získáte telefonicky na bezplatné lince zákaznického centra Tiscali 800 100 363.

Pro firemní zákazníky, společnost Tiscali již nabízí službu pevná volba operátora pod názvem "Tiscali Call Profi".

Informace jsou k dispozici na internetové adrese tcp.tiscali-business.cz .

 www.tiscali.cz

Článek ze dne 27. února 2003 - čtvrtek

Acronis Backup 12.5