logo itpoint.cz

Toyota jede na službách od Contactelu

Společnost Toyota Motor Czech s.r.o. nově využívá rovněž službu InfoContact 800. Contactel jejím prostřednictvím zajišťuje pro Toyotu na čísle 800 600 800 rezervace testovacích jízd a rozesílání katalogů. Volající za hovory na bezplatné číslo typu 800 neplatí, veškeré náklady hradí firma, která si službu objedná u Contactelu.

Contactel, vedoucí poskytovatel telekomunikačních služeb a řešení, podepsal smlouvu se společností Toyota Motor Czech s.r.o. o poskytování služeb call centra a prodloužil smlouvu na hlasové a internetové služby.

Contactel poskytuje společnosti, dovážející vozy Toyota a Lexus do České republiky, hlasové služby Voice Direct a internetové připojení Internet Direct o kapacitě 512 kbps.

Společnost Toyota Motor Czech s.r.o. nově využívá rovněž službu InfoContact 800. Contactel jejím prostřednictvím zajišťuje pro Toyotu na čísle 800 600 800 rezervace testovacích jízd a rozesílání katalogů. Služba InfoContact 800 umožňuje volání zdarma z celého území České republiky a je určena firmám, které chtějí s maximální efektivitou komunikovat se svými zákazníky. Volající za hovory na bezplatné číslo typu 800 neplatí, veškeré náklady hradí firma, která si službu objedná u Contactelu.

"S hlasovými a internetovými službami Contactelu jsme byli maximálně spokojeni, proto jsme neváhali smlouvu prodloužit," říká ing. Martin Jirků, IT Manager společnosti Toyota Motor Czech s.r.o. "Na základě dobré zkušenosti jsme se rozhodli využít i služby jejich call centra a musím říci, že i tato volba byla tou nejlepší."

Contactel

Článek ze dne 16. dubna 2003 - středa