logo itpoint.cz

Ústředny Ateus nově registrují nepřijatá volání

Ústředny ATEUS, vyráběné společností 2N Telekomunikace, přinášejí od září firmám nové možnosti péče o zákazníky. Ústředny spolu s doplňkovou službou analogových telefonních linek Českého Telecomu Identifikace volajícího (CLIP) mohou registrovat všechna nezodpovězená volání. U ústředen ATEUS-OMEGA a OMEGA Business se služba může stát plnohodnotnou podporou pro CRM služby a může zčásti nahradit i dražší ISDN přípojku.

Ústředny ATEUS, vyráběné společností 2N Telekomunikace, přinášejí od září firmám nové možnosti péče o zákazníky. Ústředny spolu s doplňkovou službou analogových telefonních linek Českého Telecomu Identifikace volajícího (CLIP) mohou registrovat všechna nezodpovězená volání. U ústředen ATEUS-OMEGA a OMEGA Business se služba může stát plnohodnotnou podporou pro CRM služby a může zčásti nahradit i dražší ISDN přípojku.

Tato na první pohled jednoduchá služba vyrovnává přednosti mobilního telefonu s pevným telefonem v kanceláři. Při příjmu volání se zobrazí číslo, případně jméno osoby, která volá. Telefon si také pamatuje řadu nezodpovězených hovorů, včetně data a času. Telefon s touto službou jednoduchým způsobem doplňuje nebo nahrazuje záznamníky, hlasové schránky VoiceMailu i další opatření pro obsluhu hovorů v nepřítomnosti. Jednoduše tak předchází i situaci, kdy si uživatel zapomene přesměrovat telefon.

"Právě zmeškaná volání v průběhu běžné pracovní doby představují pro firmy reálnou ztrátu kontaktu se zákazníkem," poznamenává Ing. Tomáš Trefný, obchodní ředitel 2N Telekomunikace. "Většina potenciálních klientů i partnerů po neúspěšném pokusu o spojení zkouší volat další možné dodavatele. Obchodní firma tak může díky krátkému zaváhání promarnit příležitost stotisícové zakázky, například prodeje automobilu."

Dosud bylo využití služeb spojených s identifikací volajícího vázáno na připojení veřejných linek ústředny do sítě ISDN nebo GSM. U GSM připojení byly ústředny ATEUS první, které nabídly uživateli přenos čísla volajícího na displej systémového telefonu nebo do CRM aplikace. Také díky tomu získal v krátké době oblibu CTI Telefon, aplikace počítačové telefonie s jednoduchým záznamníkem kontaktů. V současnosti již služba CLIP není vázána na systémové telefony. Může být spuštěna také na běžných dvoudrátových linkách, vybavených některým z telefonů, které s identifikací pracují.

Nasazení služby je výhodné také ve spojení s CRM aplikací. Ta po přijetí čísla z linky dokáže za několik desetin sekundy zobrazit na počítači příjemce nejen jméno volajícího, ale připravit také všechny související informace o jeho firmě, objednávkách i osobních jednáních.

Pozornost si zaslouží také fakt, že CLIP lze použít nejen na nejnovějších ústřednách ATEUS-OMEGA Business a OMEGA Basic, ale na všech ústřednách této řady, vyrobených od roku 1998. Komfort mobilního telefonu na pobočkové ústředně tak může získat více než 8000 firem, které již některou z ústředen ATEUS-OMEGA vlastní.

2N Telekomunikace

Článek ze dne 4. září 2003 - čtvrtek