logo itpoint.cz

Voice Callback od Genesys - služba zpětného zavolání

Genesys představila řešení Voice Callback, zákazníci již nemusí čekat na lince. Služba zpětného zavolání odstraňuje frustraci z čekání na lince a snižuje telekomunikační náklady.

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., dceřiná společnost koncernu Alcatel, představila řešení Genesys Voice Callback, které volajícím zákazníkům umožňuje objednat zpětný hovor. Nemusí tak zbytečně čekat na lince na volného operátora kontaktního centra.

“Na 75 procent zákazníků by si raději objednalo zpětný hovor, než aby 10 minut čekali na lince na volného operátora, vyplynulo z nedávného mezinárodního průzkumu mezi zákazníky. Genesys Voice Callback představuje jednoduché a cenově efektivní řešení, které snižuje frustraci zákazníků z čekání na lince a zvyšuje jejich spokojenost při komunikaci s firmou,” řekl Martin Veselka, Country Manager společnosti Genesys.

Kromě odstranění frustrace zákazníků z čekání na lince, Genesys Voice Callback také dramaticky snižuje telekomunikační poplatky, a to zejména při volání na zelenou linku či meziměstské hovory. S Genesys Voice Callback si zákazníci mohou vybrat zpětné zavolání ihned, nebo specifikovat konkrétní čas, který jim vyhovuje. Firmy ale také mohou zpětným telefonátům přiřadit prioritu podle předem stanovených segmentačních pravidel. Například “zlatí” zákazníci mohou být ihned směrováni na volného operátora, zatímco “stříbrní” a “bronzoví” jsou zařazeni do fronty čekatelů. Navíc zpětné hovory mohou být centrálně řízeny a směrovány na toho nejvhodnějšího operátora, který je specializován na problematiku zákazníka. Je tak možné využít kapacity kontaktního centra opravdu efektivně a podle dané hodnoty zákazníka.

tisková zpráva Genesys

Článek ze dne 9. září 2003 - úterý

Cool letní akce datového centra Coolhousing