Voice Callback od Genesys - služba zpětného zavolání

Genesys představila řešení Voice Callback, zákazníci již nemusí čekat na lince. Služba zpětného zavolání odstraňuje frustraci z čekání na lince a snižuje telekomunikační náklady.

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., dceřiná společnost koncernu Alcatel, představila řešení Genesys Voice Callback, které volajícím zákazníkům umožňuje objednat zpětný hovor. Nemusí tak zbytečně čekat na lince na volného operátora kontaktního centra.

“Na 75 procent zákazníků by si raději objednalo zpětný hovor, než aby 10 minut čekali na lince na volného operátora, vyplynulo z nedávného mezinárodního průzkumu mezi zákazníky. Genesys Voice Callback představuje jednoduché a cenově efektivní řešení, které snižuje frustraci zákazníků z čekání na lince a zvyšuje jejich spokojenost při komunikaci s firmou,” řekl Martin Veselka, Country Manager společnosti Genesys.

Kromě odstranění frustrace zákazníků z čekání na lince, Genesys Voice Callback také dramaticky snižuje telekomunikační poplatky, a to zejména při volání na zelenou linku či meziměstské hovory. S Genesys Voice Callback si zákazníci mohou vybrat zpětné zavolání ihned, nebo specifikovat konkrétní čas, který jim vyhovuje. Firmy ale také mohou zpětným telefonátům přiřadit prioritu podle předem stanovených segmentačních pravidel. Například “zlatí” zákazníci mohou být ihned směrováni na volného operátora, zatímco “stříbrní” a “bronzoví” jsou zařazeni do fronty čekatelů. Navíc zpětné hovory mohou být centrálně řízeny a směrovány na toho nejvhodnějšího operátora, který je specializován na problematiku zákazníka. Je tak možné využít kapacity kontaktního centra opravdu efektivně a podle dané hodnoty zákazníka.

tisková zpráva Genesys

Článek ze dne 9. září 2003 - úterý

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux
Aktuální články

Jak zvýšit efektivitu provozu datového c...

Spolehlivá ochrana a ukládání dat pro po...

SUSE Linux Enterprise Server pro KunLun ...

Zálohování a obnova dat pro virtuální se...

Novicom představí svá řešení na 20. ročn...

itself investuje 50 milionů korun do mod...

Dopady eIDAS a GDPR nejen do veřejné spr...

Novicom opět na konferenci SecTec Securi...

Nové nástroje InterBase 2017 pro plný mo...

Barracuda Web Security Service v cloudu ...

GPS navigace Mio 5400 je mezi nejpopulár...

Efektivnější ochrana firemních sítí a e-...

Eplan a Rittal představují možnosti vývo...

Nová verze podnikové automatizační platf...

Efektivní výroba KOVONA SYSTEM s podporo...

Mobilní data nejsou v Česku drahá, v Pol...

Změny smluv na dálku lze do 14 dnů odvol...

Snadná správa uživatelských práv v Micro...

WiFi router Turris Omnia na veletrhu CeB...

Profesionální displeje Panasonic se záru...