logo itpoint.cz

Výzva pro poškozené přesměrováním internetového připojení na linky 900 - OZVĚTE SE

Na uživatele internetu, kteří se cítí poškozeni přesměrováním internetového volání prostřednictvím linky 900, se nyní obrací s výzvou ke spolupráci Sdružení obrany spotřebitelů České republiky. Sdružení obrany spotřebitelů ČR (SOS) zaznamenalo podněty od spotřebitelů, jejichž připojení k internetu bylo přesměrováno přes tzv. žluté linky s předvolbou 900, a v důsledku toho obdrželi vyúčtování telekomunikačních služeb dokonce až v řádu desetitisíců korun.

Na uživatele internetu, kteří se cítí poškozeni přesměrováním internetového volání prostřednictvím linky 900, se nyní obrací s výzvou ke spolupráci Sdružení obrany spotřebitelů České republiky. Sdružení obrany spotřebitelů ČR (SOS) zaznamenalo podněty od spotřebitelů, jejichž připojení k internetu bylo přesměrováno přes tzv. žluté linky s předvolbou 900, a v důsledku toho obdrželi vyúčtování telekomunikačních služeb dokonce až v řádu desetitisíců korun.

Odpovědi na tyto otázky posílejte na adresu dialery@spotrebitele.cz; máte-li k dispozici podrobný výpis hovorů, prosíme o zaslání jeho relevantní části a Vašich kontaktních adres na Sdružení obrany spotřebitelů ČR, Rytířská 10, 110 00 Praha 1 nebo na fax 224 239 941.

Doporučujeme vytisknout či bezpečně uložit všechny související informace - podobu a obsah stránek, vlastní dialer, historii a pracovní soubory v internetovém prohlížeči apod. Uvítáme i jejich zaslání v zazipovaném souboru, pokud celková velikost nepřesáhne 1 MB.

Děkujeme
Vaše Sdružení obrany spotřebitelů ČR

Nové informace budeme průběžně zveřejňovat na http://dialery.spotrebitele.info

Budeme rádi za případné šíření této Výzvy mezi poškozenými, ale prosíme vždy v pokud možno kompletním znění zde uvedeném nebo naopak neuplné s odkazem na další informace na http://dialery.spotrebitele.info

 www.spotrebitele.cz

Článek ze dne 10. března 2003 - pondělí

Acronis Backup 12.5