Zákazníci Eurotelu provolali v září rekordních 382 miliónů minut

Toto číslo zahrnuje minuty v rámci hlasových služeb a minuty v rámci tzv. služeb s přidanou hodnotou a ostatních služeb, nezahrnuje však minuty provolané v rámci roamingu. Zákazníci Eurotelu tak v září provolali více, než během povodní v srpnu 2002, kdy byla síť Eurotelu rekordně vytížena ...

Zákazníci společnosti Eurotel Praha, spol. s r.o., největšího telekomunikačního operátora v České republice, vytvořili v měsíci září 2003 rekord v její dosavadní historii, když provolali 382 miliónů minut ! Toto číslo zahrnuje minuty v rámci hlasových služeb a minuty v rámci tzv. služeb s přidanou hodnotou a ostatních služeb, nezahrnuje však minuty provolané v rámci roamingu. Zákazníci Eurotelu tak v září provolali více, než během povodní v srpnu 2002, kdy byla síť Eurotelu rekordně vytížena.

"Historicky nejvyšší počet provolaných minut v naší síti v září potvrzuje nejenom dlouhodobý trend nárůstu hovorů po návratu z letních dovolených ale i další aspekty," řekl Terrence Valeski, generální ředitel společnosti Eurotel, a pokračoval : "Jsme přesvědčeni, že důvodem tohoto nárůstu v počtu provolaných minut je nejenom další zvýšení počtu našich zákazníků na 4 milióny, ale především naše letošní atraktivní nabídka nových služeb a tarifů pro firemní i rezidenční zákazníky,"dodal T. Valeski : "Firemní zákazníci oceňují především měsíční paušál u VPN za symbolickou 1 Kč a výhodné ceny volání v rámci firemní sítě ve výši 1,50 Kč za minutu, ale také službu Eurotel Team, kde mohou tuto sazbu uplatnit až na 5 nejčastěji volaných externích Eurotel čísel mimo firmu. Rezidenční zákazníci naopak velmi využívají nové služby Zmeškané hovory, Eurotel Duet, nebo Signalizace příchozího hovoru."

Období září až listopad patří dle analýz společnosti Eurotel již tradičně k nejsilnějším z hlediska počtu provolaných minut. Na tomto rekordním čísle se ze dvou třetin podíleli zákazníci využívající paušální tarify, jednu třetinu pak provolali zákazníci předplacených služeb Go. 70 % všech provolaných minut pochází z odchozích hovorů ze sítě Eurotelu a 30 % z celkového počtu rekordních minut vygenerovaly hovory příchozí do sítě Eurotelu.

Se svým 44 % podílem na trhu zůstává Eurotel nejen předním mobilním operátorem v České republice, ale i největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na tomto trhu. Z analýzy provolaných minut vyplývá, že zhruba 82 % všech provolaných minut přitom vzniká v rámci mobilních sítí, dalších 12% pochází z pevných sítí a zbylých 6% připadá na ostatní hovory.

Eurotel

Článek ze dne 8. října 2003 - středa

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux
Aktuální články

Jak zvýšit efektivitu provozu datového c...

Spolehlivá ochrana a ukládání dat pro po...

SUSE Linux Enterprise Server pro KunLun ...

Zálohování a obnova dat pro virtuální se...

Novicom představí svá řešení na 20. ročn...

itself investuje 50 milionů korun do mod...

Dopady eIDAS a GDPR nejen do veřejné spr...

Novicom opět na konferenci SecTec Securi...

Nové nástroje InterBase 2017 pro plný mo...

Barracuda Web Security Service v cloudu ...

GPS navigace Mio 5400 je mezi nejpopulár...

Efektivnější ochrana firemních sítí a e-...

Eplan a Rittal představují možnosti vývo...

Nová verze podnikové automatizační platf...

Efektivní výroba KOVONA SYSTEM s podporo...

Mobilní data nejsou v Česku drahá, v Pol...

Změny smluv na dálku lze do 14 dnů odvol...

Snadná správa uživatelských práv v Micro...

WiFi router Turris Omnia na veletrhu CeB...

Profesionální displeje Panasonic se záru...