logo itpoint.cz

Zákazníci Eurotelu se dozvědí i o hovorech zmeškaných v době, kdy měli vypnutý telefon

Od 2. června bude Eurotel Praha nabízet novou službu nazvanou Zmeškané hovory, díky které se zákazníci Eurotelu zdarma dozvědí o hovorech zmeškaných v době, kdy měli vypnutý nebo vybitý mobilní telefon. Pokud má uživatel službu Zmeškané hovory aktivní a někdo mu zavolá v době, kdy není přihlášen do sítě Eurotel, obdrží po opětovném zapnutí svého telefonu přehled zmeškaných hovorů ve formě SMS zprávy.

Od 2. června bude Eurotel Praha nabízet novou službu nazvanou Zmeškané hovory, díky které se zákazníci Eurotelu zdarma dozvědí o hovorech zmeškaných v době, kdy měli vypnutý nebo vybitý mobilní telefon. Pokud má uživatel službu Zmeškané hovory aktivní a někdo mu zavolá v době, kdy není přihlášen do sítě Eurotel, obdrží po opětovném zapnutí svého telefonu přehled zmeškaných hovorů ve formě SMS zprávy.

"Zákazníci chtějí vědět kdo se je snažil kontaktovat i v době kdy jejich telefon nebyl aktivní a mít tak možnost ozvat se zpět. Výhodou naší nové služby Zmeškané hovory je také to, že je zdarma," říká Garrison Macri, výkonný ředitel marketingu Eurotelu. "Pouze zákazníci Eurotelu obdrží seznam až 20 unikátních telefonních čísel, ze kterých se jej někdo pokoušel zastihnout, a to ze kterékoliv světové telefonní sítě."

Jednotlivé zmeškané hovory jsou v SMS zprávě časově řazeny od nejnovějšího po nejstarší, poslední zmeškaný hovor je na prvním místě. SMS zpráva obsahuje informace o celkovém počtu zmeškaných hovorů, telefonním čísle volajícího v mezinárodním formátu v uvozovkách, celkovém počtu pokusů o dovolání v závorce za telefonním číslem, datu i čase zmeškaného hovoru. V případě více pokusů o dovolání z jednoho telefonního čísla odpovídá datum a čas poslednímu pokusu.

Službu může využít každý zákazník, bez ohledu na to, zda používá hlasovou schránku. Ti, kteří ji mají aktivní, budou upozorněni i na ty zmeškané hovory, kdy jim volající nezanechal ve schránce žádnou zprávu. Výjimku tvoří pouze zmeškané hovory, kdy volající využívá službu CLIR, tzn. možnost nezobrazování čísla volanému.

Službu Zmeškané hovory lze aktivovat jednouše pomocí SMS ve tvaru ZHO A odeslané na 999111. Deaktivace je možná stejným způsobem, jen klíčové slovo je ZHO D. Další možnost zprovoznění služby nabízí hlasový konverzant na telefonních číslech *11, nebo *88 (pro Go zákazníky) nebo přes operátora těchto zákaznických linek. Aktivace i používání služby Zmeškané hovory, a to včetně příchozích SMS, jsou pro všechny zákazníky sítě Eurotel GSM zdarma.

Eurotel

Článek ze dne 30. května 2003 - pátek

ManDay.it 2018