logo itpoint.cz

Zákazníci se učí telefonovat efektivně a přes volbu operátora volají stále častěji

Minutový provoz služby volba operátora poskytované společností GTS vzrostl za posledních 6 měsíců o 218 %. Podíl této služby na celkovém objemu volání přes GTS dosáhl 14 %. Vyplývá to z analýzy služeb volby operátora, kterou provedla společnost GTS ...

Minutový provoz služby volba operátora poskytované společností GTS vzrostl za posledních 6 měsíců o 218 %. Podíl této služby na celkovém objemu volání přes GTS dosáhl 14 %. Vyplývá to z analýzy služeb volby operátora, kterou provedla společnost GTS.

"Zákazníci se učí telefonovat efektivně a přes volbu operátora volají stále více," řekl David Duroň, ředitel Komerční divize společnosti GTS. "Volbu jsme kvůli sporům s Českým Telecomem spustili o 3 měsíce později než konkurence. Růst zájmu o službu však překonal naše očekávání. Ukazuje se, že segment menších firem začíná být kromě ceny citlivý i na kvalitu," dodal Duroň.

GTS poskytuje pevnou volbu operátora pod názvem GTS Volba Plus bez paušálních poplatků. Instaluje ji bezplatně a součástí služby je také možnost vytáčeného přístupu na internet s minutovou tarifikací. GTS Volba Plus zahrnuje čtyři různé cenové programy. Zákazníci ušetří nejvíce při telefonování ve špičce a na mobilní telefon. Úspora tak může v porovnání s cenovými programy Českého Telecomu dosáhnout až 60 % nákladů za telefonování.

Společnost GTS působí na českém trhu od roku 1991 a poskytuje komplexní nabídku hlasových, datových, internetových, operátorských a integrovaných služeb. S ročním obratem 2,4 miliardy korun (2002) je GTS největším alternativním operátorem v ČR. Společnost je držitelem certifikátu ISO 9001:2000 a splňuje nejpřísnější mezinárodní standardy řízení kvality.

GTS

Článek ze dne 29. května 2003 - čtvrtek