logo itpoint.cz

Advantel snižuje ceny předplacených telefonních účtů Smartcall

Společnost Advantel, český alternativní operátor v oblasti předplacených telefonních služeb ve středu oznámila, že i přes zvýšení sazby DPH u telekomunikačních služeb nebude zvyšovat koncové ceny s daní u svých předplacených Telefonních účtů Smartcall. Cena bez DPH za použití hlasových služeb Smartcall se tak pro koncového uživatele oproti loňským tarifům výrazně sníží.

Společnost Advantel a.s., český alternativní operátor v oblasti předplacených telefonních služeb ve středu oznámila, že i přes zvýšení sazby DPH u telekomunikačních služeb nebude zvyšovat koncové ceny s daní u svých předplacených Telefonních účtů Smartcall. Cena bez DPH za použití hlasových služeb Smartcall se tak pro koncového uživatele oproti loňským tarifům výrazně sníží.

"Společnost Advantel pod značkou Smartcall dlouhodobě nabízí cenově výhodné telefonní služby. Na rozdíl od většiny telekomunikačních operátorů jsme se rozhodli nepromítnout zvýšení sazby DPH do koncových cen předplacených Telefonních účtů Smartcall. Naši zákazníci tedy budou moci i nadále volat již za pouhou 1,90 Kč za minutu včetně DPH do většiny západoevropských zemí, USA, Kanady a Austrálie," uvedl Jan Štípek, generální ředitel společnosti Advantel a.s.

Telefonní účet Smartcall z nabídky společnosti Advantel a.s. je předplacená telefonní služba založená na principu virtuální volací karty. Uživatel služby Smartcall se do systému přihlásí vytočením bezplatného přístupového čísla a vložením identifikačního kódu PIN. Po úspěšné autorizaci volající zadá cílové telefonní číslo a obvyklým způsobem uskuteční hovor. Pokud spojení proběhne úspěšně, je z kreditu uživatele po ukončení hovoru odečtena cena odpovídající platnému tarifu Smartcall.

Použití služby Smartcall lze zjednodušit naprogramováním přístupového čísla do paměti telefonního přístroje a registrací jednoho nebo více telefonních čísel uživatele do systému Smartcall. V takovém případě probíhá volání automaticky, uživatel již nemusí před každým voláním zadávat přístupové číslo a identifikační kód do systému Smartcall.

 Smartcall

Advantel

Článek ze dne 8. ledna 2004 - čtvrtek