logo itpoint.cz

Ateus-Contact Manager připraven na startovní čáře

2N rozšiřuje svou nabídku o softwarové řešení pro akceleraci týmové komunikace Ateus-Contact Manager (ACM). Nový software, který sdružuje evidenci hlasové a e-mailové komunikace, řeší požadavek sdílení informací v malých firmách či pracovních skupinách. Díky interaktivní spolupráci s telefonní ústřednou je vhodný pro nasazení v obchodní firmě, Call Centru nebo například dispečinku služeb.

Společnost 2N Telekomunikace a. s. rozšířila svou nabídku o softwarové řešení pro akceleraci týmové komunikace Ateus-Contact Manager (ACM). Nový software, který sdružuje evidenci hlasové a e-mailové komunikace, řeší požadavek sdílení informací v malých firmách či pracovních skupinách. Díky interaktivní spolupráci s telefonní ústřednou je vhodný pro nasazení v obchodní firmě, Call Centru nebo například dispečinku služeb. Uvedení ACM do běžného prodeje předcházelo jeho úspěšné testování u vybrané skupiny zákazníků. 

Program je primárně určen jako rozhraní pro telefonní kontakt firmy se zákazníky. Nabízí nový pohled na zpracování a evidenci kontaktů a následné vyřizování požadavků ze strany zákazníků. Řadí se tak do rodiny CRM řešení, z níž zároveň vyčnívá jednoduchostí. 

Software plně využívá návaznosti na telefonní ústřednu a její služby a uživatelům je přístupný přes internetový prohlížeč. Standardní identifikaci volajícího rozšiřuje operátorovi o okamžité zobrazení předdefinovaných údajů o volajícím, případně o záznam nepřijatých volání. Tyto vlastnosti jej předurčují pro ty firmy, které jsou závislé na telefonním kontaktu. Sem patří například uživatelé "zelených" a dalších barevných linek Českého Telecomu. Přímá integrace počítačové telefonie CTI přinesla také službu vytáčení čísla jediným kliknutím myší, výhodnou pro aktivní oslovování zákazníků prodejcem. 

Výraznou inovací softwarového řešení Ateus-Contact Manager je možnost sdílení dat v rámci pracovních skupin a budování návazností na další informace od evidence zakázek po plánování času obchodního týmu. Pro tento účel lze v systému nastavit vazby na záznamy v databázi, které umožňují pro jednotlivé skupiny uživatelů vytvářet různé pohledy na stejná data. Díky tomu je software vhodný pro dlouhodobou práci se skupinami zákazníků či obchodních partnerů, evidenci jejich zakázek či obchodních případů. Funkce Ateus-Contact Manager mohou ve firmě vytvořit jednoduché informační centrum sdružující evidenci kontaktů a zakázek, kalendář událostí a e-mailovou komunikaci se správou dokumentů a přímým přístupem ke službám ústředny.

"Ateus Contact Manager jsme otestovali "na vlastní kůži" i v naší společnosti. V současné době už ACM využívají naši obchodníci i kontaktní centrum pro technickou podporu či helpdesky. Myslím, že stále více pociťujeme přínos ACM zejména pro sdílení informací", říká Oldřich Stejskal, generální ředitel 2N Telekomunikace. Oldřich Stejskal tuto novinku v nabídce 2N představil za velkého zájmu účastníků na konferenci "CRM řešení a Call centra", která se konala minulý týden v Praze.

2N Telekomunikace je přední výrobce telekomunikační techniky s certifikovaným systémem řízení jakosti ISO 9001. Dlouhodobě se řadí mezi Českých 100 nejlepších firem v hodnocení společnosti Comenius. Kromě České republiky a Slovenska dodává své produkty do zemí EU i dalších regionů světa. Hlavní produktové řady obsahují komunikační servery, digitální a hybridní pobočkové ústředny, GSM brány s rozhraními ISDN PRI/BRI, GPRS či analogovými linkami a dveřní komunikátory. 2N v současnosti exportuje do více než 30 zemí celého světa, mezi klíčové zákazníky patří GSM a alternativní operátoři po celé Evropě.

2N Telekomunikace

Článek ze dne 12. března 2004 - pátek