logo itpoint.cz

Bluetone CRM NetOffice

Od 1. října rozšiřují České radiokomunikace portfolio služeb o nový produkt, který je určen pro širokopásmový internet. Využijte vaše rychlé připojení přes Bluetone a aktivujte si službu s přidanou hodnotou pro vaše podnikání. Nyní máte k dispozici kompletní CRM systém již od 200 Kč měsíčně.

Od 1. října rozšiřují České radiokomunikace portfolio služeb o nový produkt, který je určen pro širokopásmový internet. Využijte vaše rychlé připojení přes Bluetone a aktivujte si službu s přidanou hodnotou pro vaše podnikání. Nyní máte k dispozici kompletní CRM systém již od 200 Kč měsíčně.

Aplikace CRM NetOffice nabízí kompletní evidenci obchodních a osobních kontaktů a kompletní evidenci všech procesů, obchodních taktik a komunikace se zákazníky. Tyto informace jsou mezi příslušnými pracovníky společnosti sdílené.

NetOffice je také optimálním nástrojem pro uchování a správu dat. Díky využití moderních integračních technologií lze tento systém propojit s ostatními používanými informačními systémy, a tak z něj vytvořit centrální zdroj dat, popisující veškeré aspekty vztahů k stávajícím či potenciálním zákazníkům. Poskytuje tak uživateli efektivní nástroj pro řízení vztahů se zákazníkem a pro organizaci marketingu, obsluhy a služeb poskytovaných zákazníkům.

Aplikaci CRM NetOffice doporučujeme ke službám Bluetone FIXLine, Bluetone Voice Plus, Bluetone ADSL, Bluetone Angel, Bluetone Combi, Bluetone Internet Wireless a skupině služeb Bluetone DSL.

CRM & groupwarová aplikace NetOffice je vyvinuta jako informační systém pro řízení vztahů se zákazníky, partnery a dodavateli - Customer Relationship Management (CRM).

Co je CRM ?

Základním principem CRM strategie je promyšlené budování vztahů se zákazníky za účelem zvýšení ziskovosti a objemu obchodu. CRM strategie nahrazují aktivity směřující ke zvýšení podílu na trhu produktů a služeb společnosti aktivitami, které zvyšují podíl na objemu nákupu každého zákazníka. V centru pozornosti společnosti naplňující CRM strategii stojí zákazník, pro kterého je hledán produkt, na rozdíl od strategií, kdy je pro produkt hledán zákazník. Velký důraz je kladen na rozšíření spolupráce a udržení partnerského vztahu, shromážděné informace pak umožňují zaměřit se na skutečné potřeby zákazníka a následně k efektivnímu řízení prodeje služeb, produktů a řešení.

Aplikace NetOffice je řešení pro :

Úspěch každé firmy v dnešní dynamické době závisí především na způsobu práce s informacemi a na komunikaci se zákazníky. Budování vztahů se zákazníky a jejich rozvoj představují pro firmu klíčovou hodnotu. Mít ve správný okamžik k dispozici maximální potřebné informace o konkrétním zákazníkovi, včetně kompletní historie vzájemné spolupráce a vztahů, Vám umožní vést jednání tím správným způsobem a diskutovat o tom, co zákazníka skutečně zajímá a co opravdu potřebuje. Prostě a jednoduše být vždy o krok napřed, a to jak před zákazníky, tak před konkurencí.

"Vědět o čem, vědět s kým a vědět kdy - to Vám umožňuje řešení NetOffice." Přínosy aplikace :

České radiokomunikace

Článek ze dne 12. října 2004 - úterý

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux