logo itpoint.cz

Certifikát systému managementu kvality pro Český Telecom

Mezinárodně uznávaný certifikát systému managementu kvality podle ČSN EN ISO 9001:2001 získal Český Telecom také na procesy jednotky marketing. Renomovaná britská společnost Lloyd s Register Quality Assurance, která audit provedla, udělila společnosti certifikát v rozsahu návrh, vývoj a modifikace telekomunikačních produktů, řízení segmentů, návrh cílených marketingových kampaní a řízení marketingové komunikace.

Mezinárodně uznávaný certifikát systému managementu kvality podle ČSN EN ISO 9001:2001 získal Český Telecom také na procesy jednotky marketing. Renomovaná britská společnost Lloyd s Register Quality Assurance, která audit provedla, udělila společnosti certifikát v rozsahu návrh, vývoj a modifikace telekomunikačních produktů, řízení segmentů, návrh cílených marketingových kampaní a řízení marketingové komunikace.

"Jsme rádi, že můžeme našim zákazníkům poskytnout další garanci kvality našich služeb. Nove kvalitní produkty, kvalitně zpracovaná kampaň a efektivně vynaložené prostředky na komunikaci jsou fungující atributy, které jsme si stanovili jako způsob, jak se odlišit od naší konkurence. Naše nové produkty jsou toho důkazem," řekl David Duroň, výkonný ředitel pro marketing Českého Telecomu.

Tyto výsledky potvrzují, že Český Telecom zlepšuje a rozvíjí systém procesního řízení na bázi systému managementu kvality.

Český Telecom

Článek ze dne 27. srpna 2004 - pátek