logo itpoint.cz

Český Telecom a Eurotel - synergie v praxi

V pondělí byla otevřena první společná značková prodejna Českého Telecomu a Eurotelu. Jde o jeden z prvních konkrétních výsledků nové strategie budování značkových prodejen obou významných telekomunikačních operátorů, které by měly umožnit zákazníkům jednoduše si vybrat z celého portfolia produktů a služeb se značkou ČeskýTelecom nebo Eurotel.

V pondělí 1.listopadu 2004 byla otevřena první společná značková prodejna Českého Telecomu a Eurotelu v mimořádně exponované oblasti pražských Vysočan (Sokolovská 352/15, Praha 9). Jde o jeden z prvních konkrétních výsledků nové strategie budování značkových prodejen obou významných telekomunikačních operátorů, které by měly umožnit zákazníkům jednoduše si vybrat z celého portfolia produktů a služeb se značkou Český Telecom nebo Eurotel.

"Synergie mezi Českým Telecomem a Eurotelem převádíme do praktického života podle potřeb a požadavků zákazníků," poznamenává Gabriel Berdár, generální ředitel Českého Telecomu. "Nová společná prodejna obou telekomunikačních operátorů poskytne kompletní nabídku služeb, a to na jediném místě a s možností vyzkoušet si různé služby včetně vysokorychlostního připojení k internetu pomocí služeb Internet Expres nebo Eurotel Data Expres," dodává Berdár.

"Společná prodejna obou firem je nejlepším důkazem reálného fungování i dalších synergických projektů v praxi," říká Michal Heřman, generální ředitel Eurotel Praha. "Zákazníci zde mohou nejen využít kompletní nabídky služeb obou společností, ale výhodu navíc pro ně představuje vzájemné provázání prodejních personálů a jednotný přístup k zákazníkovi," dodává Heřman.

Návštěvníci prodejny se budou moci seznámit i s novými službami, které obě firmy představily na brněnském Invexu v rámci expozice DigitalHome a DigitalBusiness. Mezi ně patří například ovládání domácnosti „na dálku“, zabezpečení domácnosti či firmy nebo nové formy zábavy. Zákazníci zcela jistě ocení skutečnost, že si nyní budou moci sestavit optimální skladbu klasických i mobilních telekomunikačních služeb od vedoucích společností na českém trhu na jednom místě a bez zbytečného plýtvání drahocenným časem.

Český Telecom

Článek ze dne 2. listopadu 2004 - úterý

Cool letní akce datového centra Coolhousing