logo itpoint.cz

Český Telecom a Eurotel vybrali k dalšímu jednání agenturu MediaEdge cia

Spolupracovat s Českým Telecomem a Eurotelem bude MediaEdge především v oblasti poradenství, analýzy, plánování a nakupování reklamních prostor v médiích. Smlouva mezi zúčastněnými stranami by měla být uzavřena v listopadu 2004, spolupráce je plánována od počátku roku 2005.

K dalšímu jednání o smlouvě v oblasti nákupu médií vybrali společnosti Český Telecom a Eurotel Praha agenturu MediaEdge:cia. Ve výběrovém řízení, kterého se zúčastnili dosavadní partneři obou firem, se MediaEdge.cia na základě lepší nabídky umístila před společností Starcom MediaVest Group.

Spolupracovat s Českým Telecomem a Eurotelem bude MediaEdge především v oblasti poradenství, analýzy, plánování a nakupování reklamních prostor v médiích. Smlouva mezi zúčastněnými stranami by měla být uzavřena v listopadu 2004, spolupráce je plánována od počátku roku 2005.

Cílem výběrového řízení je získat pouze jednoho partnera, který by dostatečně efektivním způsobem zastřešil nákup médií jak pro Český Telecom, tak pro Eurotel. Agenturu MediaEdge:cia jsme vybrali na základě pečlivého posouzení předem stanovených kritérií, rozhodovala zejména efektivita poskytovaných služeb, cenové podmínky a profesionalita uchazečů,“ uvedla Pavla Činátlová, výkonná ředitelka pro vnitřní a vnější komunikaci Českého Telecomu.

Helena Čomorová, zastupující výkonná ředitelka pro marketing Eurotelu doplnila : "Chceme oboustranně zlepšit, sjednotit a oživit všechny komunikační aktivity zaměřené na naše zákazníky a veřejnost. Očekáváme, že koordinace činností, které s prezentací v médiích souvisejí, budou mít kromě úspor i další pozitivní efekty v naší marketingové komunikaci."

Český Telecom

Článek ze dne 27. října 2004 - středa