logo itpoint.cz

Český Telecom už nebude tak štědrým sponzorem

Český Telecom letos sníží výdaje na sponzorské akce na méně než polovinu. Společnost v minulých letech na sponzoring vydávala částky v řádu stovek milionů korun.

Český Telecom letos sníží výdaje na sponzorské akce na méně než polovinu. Společnost v minulých letech na sponzoring vydávala částky v řádu stovek milionů korun.

Firma například omezila podporu extraligy ledního hokeje, nebude finančně podporovat karlovarský filmový festival a divadelní ceny Thálie. Firma se chce více zaměřit na projekty, které pro ni budou mít konkrétní efekt. Také chce i nadále zůstat v podpoře humanitárních projektů, jako je Linka bezpečí pro nadaci Naše dítě, kterou podporuje již desátým rokem.

Větší důraz bude klást na regionální podporu akcí menšího rozsahu a podporu formou techniky či služeb.

Ekomail

Článek ze dne 16. ledna 2004 - pátek