logo itpoint.cz

Český Telecom vypsal tendr na PR agenturu

Hlavním cílem tohoto kroku je oživit a konsolidovat komunikační aktivity společnosti. Výběrová řízení na komunikační agentury Český Telecom pořádá pravidelně přibližně každé dva roky. V poslední době již proběhla výběrová řízení na partnery v oblasti reklamy a nákupu médií. Vítěz tendru by měl být znám do května 2004.

Výběrové řízení na PR agenturu vypsal Český Telecom a.s. Hlavním cílem tohoto kroku je oživit a konsolidovat komunikační aktivity společnosti. Výběrová řízení na komunikační agentury Český Telecom pořádá pravidelně přibližně každé dva roky. V poslední době již proběhla výběrová řízení na partnery v oblasti reklamy a nákupu médií.

 Pavla Činátlová "Vstřícnou a pružnou komunikaci s veřejností považuji za neodmyslitelnou součást jakýchkoliv aktivit naší společnosti a za důležitý faktor budování její dobré pověsti. Při výběru partnera v oblasti Public Relations proto budeme klást důraz především na schopnost koncepčního myšlení a taktické reakce, kreativnost a profesionalitu týmu, v neposlední řadě pak samozřejmě na cenu, flexibilní přístup a celkový servis agentury," uvedla Pavla Činátlová, výkonná ředitelka pro komunikaci Českého Telecomu.

Při sestavování širšího výběru agentur, které k účasti ve výběrovém řízení přizve, vycházel Český Telecom v první řadě z přehledů zveřejněných Asociací PR agentur (APRA).

Osloveny byly tyto společnosti : AC & C, Public Relations, AMI Communications, B.I.G.Public Relations, BISON & ROSE public relations, Donath-Burson-Marsteller, Eklektik Communications, EMC, ExMise, GCI Praha, IMPACT PR & Consultancy, Ogilvy Public Relations a PREVIA CR.

PR agenturu bude Český Telecom vybírat standardně ve dvou kolech, vítěz tendru by měl být znám do května 2004.

Český Telecom

Článek ze dne 25. března 2004 - čtvrtek