logo itpoint.cz

Český Telecomu posílil svůj tým prodeje

Vladimír Šlachta nastoupil v únoru do jednotky prodeje na pozici ředitele Business Segmentu, Martin Štětka převzal v únoru funkci ředitele pro externí distribuční kanály a Martin Půlpán od února zastává funkci ředitele nového útvaru Business Development.

Tři noví odborníci posilují od února tým Prodeje Českého Telecomu. "Kvalitní zaměstnanci, a o klíčových manažerech to platí dvojnásob, představují pro každou firmu ten nejcennější zdroj, který rozhoduje o její prosperitě a konkurenceschopnosti. Věřím, že nové posily dále zlepší a zefektivní práci mého týmu," uvedl Roman Stupka, výkonný ředitel pro prodej. V jeho útvaru nově působí ředitel Business segmentu Vladimír Šlachta, ředitel nepřímého prodeje Martin Štětka a ředitel nového útvaru Business development Martin Půlpán.

Stručné profesní životopisy

Vladimír Šlachta (33) nastoupil v únoru do jednotky prodeje na pozici ředitele Business Segmentu. Do Českého Telecomu přišel z firmy Dell, kde působil jako obchodní ředitel PAD. V letech 2000 – 2001 byl obchodním ředitelem a account manažerem v průmyslovém a obchodním sektoru firmy APP Czech, dodavatele informačních systémů. Od roku 1994 řídil šest let vlastní firmu Šlachta Praha, která se zabývala výrobou a obchodováním elektrotechnikou. Vladimír Šlachta hovoří několika jazyky, kam patří angličtina, portugalština, němčina a ruština.

Martin Štětka (39) převzal v únoru funkci ředitele pro externí distribuční kanály (nepřímý prodej). V předcházejících třech letech pracoval jako Partner Account Manager ve společnosti Sun Microsystems, kde zodpovídal za spolupráci se systémovými integrátory a mezinárodními ISV. V letech 1998 – 2001 působil v Sybase ČR jako Partner Manager a Account Manager, v letech 1991 – 1998 postupně zastával funkce od Product Manager, Team Supervisor až po obchodního ředitele.

Martin Půlpán (32), který v Českém Telecomu od února zastává funkci ředitele nového útvaru Business Development, bude ve své pozici zodpovědný za rozvíjení obchodní strategie společnosti. Martin Půlpán působil řadu let ve společnosti Cisco Systems jako Business Development manažer pro nové technologie, bohaté zkušenosti má rovněž v oblasti vývoje, obchodu a marketingu telekomunikačních a IT produktů (LAN, WAN networking, IP telefonie, software, hardware…) na mezinárodních trzích. O telekomunikace se Martin Půlpán aktivně zajímá již od svých studií na FEL v Praze (fakulta Telekomunikací), kde se od počátku specializoval na přenos a zpracování dat.

Český Telecom

Článek ze dne 9. února 2004 - pondělí