logo itpoint.cz

Contactel úspěšně prošel auditem podle ISO 9001:2000

Renomovaná norská auditorská společnost Det Norske Veritas shledala, že Contactel i nadále splňuje požadavky standardu ISO 9001:2000, což potvrzuje, že v oblasti kvality se Contactel řadí mezi nejlepší společnosti, a to i v mezinárodním měřítku.

Contactel, vedoucí poskytovatel telekomunikačních služeb a řešení, ve dnech 19. - 21. října 2004 úspěšně prošel recertifikačním auditem podle normy ISO 9001:2000.

Certifikát podle tohoto prestižního, mezinárodně uznávaného standardu Contactel získal na všechny oblasti své činnosti v říjnu roku 2001 jako první operátor pevných linek v České republice. Jednou za tři roky se koná takzvaný recertifikační audit, který znovu prověřuje veškeré procesy, postupy a systémy společnosti.

Renomovaná norská auditorská společnost Det Norske Veritas shledala, že Contactel i nadále splňuje požadavky standardu ISO 9001:2000, což potvrzuje, že v oblasti kvality se Contactel řadí mezi nejlepší společnosti, a to i v mezinárodním měřítku.

"Výsledky auditu nás samozřejmě velmi těší," říká Henning Soeby, generální ředitel společnosti Contactel. "Budeme se však snažit o další zlepšování ve všech oblastech naší činnosti, a to nejen proto, abychom vyhověli požadavkům normy ISO 9001:2000, ale především proto, abychom uspokojili i ty nejnáročnější požadavky našich zákazníků."

Contactel

Článek ze dne 25. října 2004 - pondělí

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou