logo itpoint.cz

CRM Microsoftu propojen se softwarem Genesys pro call centra

Genesys uvádí na trh adaptér Gplus, který zajišťuje jednoduchou integraci s Microsoft CRM. Je tak možné sdílet informace o zákaznících mezi sofistikovaným softwarem pro call centra firmy Genesys a aplikací Microsoft CRM, kterou pro řízení vztahů se zákazníkem celosvětově využívá na 1 800 společností

Genesys uvádí na trh adaptér Gplus, který zajišťuje jednoduchou integraci s Microsoft CRM. Je tak možné sdílet informace o zákaznících mezi sofistikovaným softwarem pro call centra firmy Genesys a aplikací Microsoft CRM, kterou pro řízení vztahů se zákazníkem celosvětově využívá na 1 800 společností.
Genesys Telecommunications Laboratories, samostatná dceřiná společnost koncernu Alcatel, uvádí na trh Genesys Gplus adaptér, který zajišťuje pohodlné propojení dat mezi Microsoft Business Solutions CRM a sadou řešení pro provoz a řízení call center firmy Genesys. Integrací se snižují celkové pořizovací náklady, zjednodušuje provoz a lze tak zákazníkům poskytovat i kvalitnější služby.
"Díky propojení Microsoft CRM s aplikacemi Genesys je nyní zákazníkům možné nabídnout řadu služeb, které byly doposud dostupné až po složité a zdlouhavé instalaci. Gplus adaptér malým a středním firmám zajistí jednoduchou integraci za nízkých pořizovacích nákladů. Instalace je časově nenáročná a jednoduchá," řekl Martin Veselka, regionální manažer Genesys.
Na 1 800 firem využívá ve světě Microsoft CRM pro poskytování špičkových služeb a tvorbu vztahu se zákazníky. Software umožňuje sdílet informace tak, aby firmy mohly zlepšit úspěšnost prodeje a poskytovat zákazníkům konzistentní kvalitu a úroveň služeb. Uživatelé Microsoft CRM mohou prostřednictvím Gplus adaptéru dosáhnout rychlé integrace s aplikacemi pro call centra firmy Genesys.

V kombinaci s Microsoft CRM má Genesys Gplus adaptér tyto vlastnosti:
· Jednotná aplikace pro operátory, která zajišťuje ucelený přístup k informacím o zákaznících a řízení komunikace. Zvyšuje se tak produktivita operátorů a naopak snižují náklady na jejich školení.
· Automatické zobrazení informací o klientovi z databáze Microsoft CRM na monitoru operátora v okamžiku, kdy zavolá.
· Podpora počítačové telefonie (CTI) operátorům umožňuje využívat telefonické funkce přímo uvnitř Microsoft CRM.
· Rychlé vytáčení telefonních čísel zákazníků na jedno kliknutí myši. Odchozí volání podporuje proaktivní komunikaci s klientem a vyšší úroveň služeb.
· Podporuje jak Internet Protocol, tak tradiční telefonii. Je tak zaručena vysoká úroveň ochrany současných a budoucích investic do infrastruktury.
· Podpora mezinárodních znakových sad, která rozšiřuje využití společného řešení.

"Gplus adaptér pro Microsoft CRM v kombinaci s Genesys Real-Time Interaction Suite představuje na trhu řešení, které umožňuje firmám maximalizovat jejich investice do CRM a služeb call center," řekl Mike Pazak, šéf Microsoft Business Solutions, Avanade. "Prostřednictvím aliance s Genesys chceme tuto novou nabídku rozvinout a zákazníkům využívajících Microsoft CRM tak dodat další přidanou hodnotu," dodal.
To potvrzují i renomovaní odborníci. "Malé a střední podniky nemají tradičně přístup k pokročilým funkcím call centra. Díky snaze dodavatelů situaci zlepšit a dostupnosti předem integrovaných řešení mohou nyní společnosti těžit z nabídky aplikací, které se jednoduše instalují. Kromě finančních úspor tím firmy zvyšují i svůj konkurenční náskok," shrnula Katrina Howell z analytické společnosti Frost & Sullivan.

Genesys Telecommunications Laboratories

Článek ze dne 27. července 2004 - úterý

prohlídky, dovozy, evidenční kontroly, přestavby a emise aut - benzín i diesel.
Trápí vás zánět průdušek? Co vám může pomoci?
Analýzy pro live sázky. Jak to bylo dříve ve stejném čase a stejném skóre?