logo itpoint.cz

Email Response Index - telekomunikační společnosti

Druhá vlna studie mapující úroveň reakcí 16 českých telekomunikačních společností a 3 mobilních operátorů v rámci emailové komunikace se svými zákazníky. Český Telecom obsadil samotné dno tabulky, protože nereagoval ani na jeden z dotazů ...

Druhá vlna studie mapující úroveň reakcí 16 českých telekomunikačních společností a 3 mobilních operátorů v rámci emailové komunikace se svými zákazníky. Podruhé v roce 2004 byl podroben Email Response Indexu telekomunikační sektor, včetně kapitoly mobilních operátorů.

Sběr dat probíhal v září 2004 (první pak v únoru letošního roku), přičemž bylo testováno opět 16 telekomunikačních společností a 3 mobilní operátoři.

Hlavní zjištění k segmentu telekomunikačních společností :

Hlavní zjištění k segmentu mobilních operátorů :

Martin Hošek z United Interactive dodává : "Je evidentní, že se mnohé telekomunikační subjekty z výsledků první únorové vlny šetření poučily – jmenovitě bych pak zmínil České radiokomunikace a společnost Eurotel. Na druhé straně, opět nepřesvědčil Český Telecom. Bude proto nesporně zajímavé sledovat, zda-li i další vlny Email Response Indexu budou ve stylu zlepšujících se výsledků. Prostor pro to totiž stále ještě je."

M e t o d i k a

Email Response Index poskytuje relevantní informaci o tom, jak zodpovědně jednotlivé subjekty přistupují v rámci svých zákaznických center k problematice emailové komunikace se svými současnými či potenciálními zákazníky. Výsledný index je kombinací informací o tom, zda-li testovaný subjekt reagoval na emailové dotazy, jaká byla rychlost reakce a jaká byla kvalita odpovědi. Maximální hodnota Email Response Indexu se rovná 100.

Email Response Index je zároveň součástí NetEval Indexu – indexu, který United Interactive používá jako výzkumnou měnu kombinující kvantitativní a kvalitativní techniky společně s hloubkovou analýzou pro definici úrovně základních atributů on-line prezentací společností v interakci s vlastními uživateli.

United Interactive

Článek ze dne 7. října 2004 - čtvrtek

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů