logo itpoint.cz

Email Response Index - zaměřeno na pojišťovny v ČR

Nová studie United Interactive mapuje úroveň reakcí 25 českých pojišťoven v rámci emailové komunikace se svými zákazníky. Výsledný index je kombinací informací o tom, zda-li testovaný subjekt reagoval na emailové dotazy, jaká byla rychlost reakce a jaká byla kvalita odpovědi.

United Interactive představuje další z edice reportů využívající Email Response Index (ERI). Email Response Index poskytuje relevantní informaci o tom, jak zodpovědně jednotlivé subjekty přistupují v rámci svých zákaznických center k problematice emailové komunikace se svými současnými či potenciálními zákazníky. Výsledný index je kombinací informací o tom, zda-li testovaný subjekt reagoval na emailové dotazy, jaká byla rychlost reakce a jaká byla kvalita odpovědi. Maximální hodnota Email Response Indexu se rovná 100.

Podruhé byl podroben Email Response Indexu sektor POJIŠŤOVEN. Sběr dat probíhal v říjnu 2004 (první pak v prosinci 2003), přičemž bylo testováno 25 pojišťoven v České republice.

Hlavní zjištění k sektoru POJIŠŤOVEN :

Email Response Index využívá metody on-line mystery emailingu, kdy je v průběhu jednoho týdne odeslán každý den jeden emailový dotaz. Následně je provedena analýza, zda-li společnost na emailový dotaz odpověděla, zda-li využívá automatických odpovědí, jaká byla rychlost a kvalita reakce.

Výsledky první vlny ERI pro sektor pojišťovnictví z ledna 2004

United Interactive

Článek ze dne 3. listopadu 2004 - středa

Cool letní akce datového centra Coolhousing