logo itpoint.cz

Genesys je zařazen mezi lídry na trhu kontaktních center

Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel oznámila, že analytici společnosti Gartner zařadili Genesys mezi vůdčí společnosti na trhu kontaktních center v oblasti Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA). Přední příčku Genesys obsadila zejména kvůli jasné vizi vývoje a schopnosti tyto vize proměnit ve skutečnost. Podobné umístění mezi poskytovateli řešení kontaktních center získala Genesys nedávno také v Severní Americe.

Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel oznámila, že analytici společnosti Gartner zařadili Genesys mezi vůdčí společnosti na trhu kontaktních center v oblasti Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA). Přední příčku Genesys obsadila zejména kvůli jasné vizi vývoje a schopnosti tyto vize proměnit ve skutečnost. Podobné umístění mezi poskytovateli řešení kontaktních center získala Genesys nedávno také v Severní Americe.

V analýze společnosti Gartner nazvané "Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, EMEA, 2004," jsou uvedeni hlavní hráči na trhu řešení pro kontaktní centra. Firmy, které byly ve zprávě označeny za vůdce tohoto trhu, nabízejí bohaté portfolio produktů a služeb a mají jasný korporátní plán pro rozvoj nových technologií. Mezi ně se řadí například IP telefonie a integrace softwarových aplikací. Gartner hodnotil každého poskytovatele podle řady kritéríí od strategie a inovací až po kvalitu nabízených produktů a finanční zázemí společnosti.

"Naše silná pozice na tomto trhu je dána kvalitní produktovou řadou a dynamickým rozvojem naších řešení - například v oblasti služeb zaměřených na samoobslužné hlasové řešení. Důležitá je také otevřeností našich systémů vůči nově nastupujícím komunikačním technologiím," řekl Martin Veselka, manažer Genesys pro středoevropský region.

Genesys nabízí integrovanou produktovou sadu pro kontaktní centra, jenž umožňuje sofistikované směrování a administraci komunikace zákazníků prostřednictvím telefonu, e-mailu a web rozhraní. Software společnosti Genesys je založen na otevřených standardech a díky speciálním adaptérům Genesys Gplus může být rychle integrován do nejznámějších CRM aplikací. Je tak zajištěna efektivní integrace podnikových aplikací a snadnější využití informací o zákaznících pro nabídku personalizovaných služeb.

Ve spojení s produktovou řadou Genesys je k dispozici také řešení pro hlasový portál, tedy moderní softwarový samoobslužný IVR systém, které zajišťuje přístup k informacím z jakéhokoliv telefonu prostřednictvím webovské technologie.

Dále firma nabízí řešení Genesys Expert Contact, jež dává zákazníkům možnost kontaktovat specializované odborníky i mimo vlastní call centrum. Řešení Genesys IP Contact Center představuje novou generaci softwaru pro call centra pro použití v Internet Protocol (IP) sítích.

Řešení Genesys jsou dostupná jak formou aktuálního pronájmu určitých funkcí, tak i prostřednictvím hostovaných služeb.

Genesys

Článek ze dne 15. prosince 2004 - středa

Cool letní akce datového centra Coolhousing