logo itpoint.cz

Genesys patří mezi lídry na trhu IVR a podnikových hlasových portálů

Dodavatel řešení pro call centra, Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, oznámila, že analytická společnost Gartner zařadila Genesys mezi lídry v oblasti IVR a podnikových hlasových portálů 2004. Ve své analýze nazvané "Magic Quadrant"* hodnotí dodavatele podle úplnosti jejich vize a schopnosti se aktivně prosadit na trhu.

Dodavatel řešení pro call centra, Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, oznámila, že analytická společnost Gartner zařadila Genesys mezi lídry v oblasti IVR a podnikových hlasových portálů 2004. Ve své analýze nazvané "Magic Quadrant"* hodnotí dodavatele podle úplnosti jejich vize a schopnosti se aktivně prosadit na trhu. Používá přitom výběrová kriteria založená na funkcionalitě produktů a šířce produktového portfolia.

Hlavní funkce Genesys Voice Platform zahrnují zejména kompletní funkce pro zpracování řeči, pokročilé kontroly hovorů či jednoduchou a pružnou integraci celého řešení. Popis jednotlivých funkcí :

Společnost Genesys navíc spolupracuje s velkou skupinou aplikačních vývojářů používajících Voice Platform k vytváření samoobslužných aplikací zlepšujících obsluhu zákazníků a rovněž splňujících specifické nároky vertikálních trhů.

"Zařazení do kvadrantu lídrů v oblasti samoobslužných hlasových technologií je dalším potvrzením naší pozice na trhu, našich odborných znalostí a síly společnosti," řekl Martin Veselka, manažer Genesys pro středoevropský region. "Naše umístění mezi lídry je dalším důkazem, že vyvíjíme inovativní softwarová řešení, která nabízejí takové možnosti obsluhy zákazníků, jaké nebyly v tradičních hardwarových call centrech k dispozici," dodal.

* Průzkumu společnosti Gartner - IVR and Enterprise Voice Portal Magic Quadrant 2004, authored by B. Elliot and D. Krause.

Genesys

Článek ze dne 6. května 2004 - čtvrtek

Platforma aimtec.cloud