Hlasové služby a telefonní ústředny v českých firmách
Další studie od Digimark vznikla na základě kvantitativního průzkumu trhu, který proběhl v květnu 2004 a kterého se zúčastnilo 2568 respondentů z českých firem. Studie se zaměřuje na oblast hlasových služeb a telefonních ústředen, jejich využívání a potenciál rozvoje v českých firmách.
Studie vznikla na základě kvantitativního průzkumu trhu, který proběhl v květnu 2004 a kterého se zúčastnilo 2568 respondentů z českých firem. Studie se zaměřuje na oblast hlasových služeb a telefonních ústředen, jejich využívání a potenciál rozvoje v českých firmách. Rozsah studie je 64 stran obsahujících více než 140 grafů a tabulek.
Studie obsahuje následující témata :
- Telefonní ústředny ve firmách
Ptali jsme se firem, zda mají pobočkovou telefonní ústřednu a zjišťovali jsme, jaké jsou charakteristiky firem v závislosti na tom, zda mají nebo nemají telefonní ústřednu.
- Zájem o hlasové služby
Zjišťovali jsme, které z hlasových služeb jsou pro firmy zajímavé, a podrobně jsme analyzovali charakteristiky firem v závislosti na jejich zájmu o jednotlivé služby.
Analyzované služby - hlasová schránka, integrace hlasové schránky s PC, integraci hlasových služeb s IS, ovládání telefonu z PC, skupinový příjem hovoru, call centrum.
- Hlasové služby podle zájmu o IP telefonii
Analyzujeme zájem o hlasové služby podle faktu, zda firma uvažuje o zavedení IP telefonie. Výsledky této analýzy mají ukázat, nakolik je zájem o IP telefonii provázán se zájmem o využívání různých hlasových služeb.
- Hlasové služby podle zájmu o pronájem ústředny
Ukazujeme, jak souvisí zájem o jednotlivé hlasové služby se zájmem o pronájem telefonní ústředny.
- Pronájem ústředny
Zabývali jsme se otázkou, zda firmy vědí o možnosti pronájmu ústředny a zda by potenciálně měly o tuto službu zájem.
- Stáří ústředny a počet jejích uživatelů
Firem, které uvedly, že mají telefonní ústřednu, jsme se ptali na stáří těchto ústředen a na to, kolik uživatelů jejich telefonní ústředna obsluhuje.
- Inovace ústředny
Analyzujeme strukturu firem podle toho, zda plánují inovaci telefonní ústředny, případně kolik peněz chtějí investovat do inovace.
- Koupě nové ústředny
Firem, které uvedly, že nemají telefonní ústřednu, jsme se ptali, zda plánují zakoupení nové telefonní ústředny, respektive kolik peněz hodlají do zakoupení ústředny investovat.
Vážným zájemcům o tuto studii můžeme také poskytnout podrobný přehled obsahu studie včetně detailního přehledu výsledků a statistických charakteristik zúčastněných firem.
Digimark
Článek ze dne 16. června 2004 - středa