logo itpoint.cz

Hlasové služby a telefonní ústředny v českých firmách

Další studie od Digimark vznikla na základě kvantitativního průzkumu trhu, který proběhl v květnu 2004 a kterého se zúčastnilo 2568 respondentů z českých firem. Studie se zaměřuje na oblast hlasových služeb a telefonních ústředen, jejich využívání a potenciál rozvoje v českých firmách.

Studie vznikla na základě kvantitativního průzkumu trhu, který proběhl v květnu 2004 a kterého se zúčastnilo 2568 respondentů z českých firem. Studie se zaměřuje na oblast hlasových služeb a telefonních ústředen, jejich využívání a potenciál rozvoje v českých firmách. Rozsah studie je 64 stran obsahujících více než 140 grafů a tabulek.

Studie obsahuje následující témata :

Vážným zájemcům o tuto studii můžeme také poskytnout podrobný přehled obsahu studie včetně detailního přehledu výsledků a statistických charakteristik zúčastněných firem.

Digimark

Článek ze dne 16. června 2004 - středa

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou