logo itpoint.cz

I-poslouchám - telefonování a surfování na internetu současně pro dial-up uživatele Českého Telecomu

Se službou i-poslouchám se uživatelům při surfování objeví na monitoru informace o příchozím telefonním hovoru, včetně čísla volajícího a případně i jména, uvede-li si ho zákazník předem v seznamu aplikace. Uživatel může hovor přijmout pomocí mikrofonu a sluchátek, připojených k počítači. Může tak surfovat a telefonovat zároveň. Služba i-poslouchám umožňuje uživateli také hovor přesměrovat do Memoboxu či na jiný telefon, nebo se odpojit od internetu a přijmout hovor klasickou cestou přes pevnou telefonní linku.

Přijmout telefonní hovor a přitom zůstat připojeni k síti internet mohou od 1. dubna všichni dial-up uživatelé. Umožní jim to nová služba od Českého Telecomu i-poslouchám.

Se službou i-poslouchám se uživatelům při surfování objeví na monitoru informace o příchozím telefonním hovoru, včetně čísla volajícího a případně i jména, uvede-li si ho zákazník předem v seznamu aplikace. Uživatel může hovor přijmout pomocí mikrofonu a sluchátek, připojených k počítači. Může tak surfovat a telefonovat zároveň. Služba i-poslouchám umožňuje uživateli také hovor přesměrovat do Memoboxu či na jiný telefon, nebo se odpojit od internetu a přijmout hovor klasickou cestou přes pevnou telefonní linku.

Pro využití služby i-poslouchám je třeba mít k dispozici počítač, minimální konfiguraci (Procesor 166MHz, 64 MB RAM, 50 MB volného místa na disku pro uživatelský software, modem), operační systém WIN 98, WIN-NT4, WIN-ME, WIN 2000, WINXP, standardní web prohlížeč (Netscape 6.0 a vyšší, Explorer 5.0 a vyšší, software Windows NetMeeting 3.01 a vyšší, zvukovou kartu v počítači. Pro komfortní využití příjmu hovoru pomocí počítače je nutné, aby byl uživatel připojen k internetu rychlostí alespoň 28,8 kbs.

Službu i-poslouchám si zájemci mohou objednat na www.telecom.cz nebo přímo ze svého telefonu zavoláním na bezplatnou telefonickou linku Českého Telecomu 800 123 456, nebo osobně ve značkových prodejnách Telepoint nebo Telepoint Partner.

Co je i-poslouchám ?

Služba i-poslouchám vám při surfování na monitoru zobrazí příchozí hovor, včetně čísla volajícího a případně jména (je-li uvedeno ve vašem seznamu). Můžete si zvolit z variant :

Jaké výhody Vám přinese tato služba :

Příklad využití služby i-poslouchám

Rodina Novákova řeší problém nedostupnosti jejich pevné linky v době připojení na internet. Mají dvě dospívající děti na střední škole. Starší s připravuje na maturitu a ve večerních hodinách často surfuje na internetu při vyhledávání informací. Paní Nováková má starší rodiče a bojí se, že v případě nutnosti s jí nedovolají. Své problémy vyřešili objednáním služby i-poslouchám. Nyní již žádný hovor nezmeškají a paní Nováková může být klidná.

Petr je na internetu den co den. Někdy mu vadí, že je na surfování sám a nemůže se s nikým dělit o své zážitky. Od té doby, co si pořídil službu i-poslouchám, je v pohodě. Vždy, když mu zavolá kamarád Pavel, zvolí hovor přes internet a pokračuje v surfování. Barvitě pak kamarádovi popisuje, co všechno na internetu objevuje. Jindy, když vidí, že mu volá táta, aby zkontroloval, jestli dělá úkoly do školy, zvolí hovor přes telefon a surfování ukončí. To víte, tady už končí legrace.

Více informací naleznete na www.telecom.cz/i-posloucham.

Český Telecom

Článek ze dne 2. dubna 2004 - pátek

M-Files - Document Management System