logo itpoint.cz

Internetová telefonie pro norské domácnosti s řešením MyCall od firmy NetCentrex

NetCentrex, přední poskytovatel služeb v oblasti hlasové, video a datové komunikace a NextGenTel, telekomunikační firma příští generace, která je druhým největším poskytovatelem služeb na širokopásmových xDSL sítích v Norsku, oznámily, ze firma NextGenTel se rozhodla pro řešení MyCall od firmy NetCentrex, které jí umožní nabídnout norským domácnostem nové služby v oblasti internetové telefonie.

Společnost NextGenTel, druhý největší provozovatel služeb na širokopásmových a xDSL sítích v Norsku, která patří mezi nejrychleji rostoucí provozovatele xDSL v Evropě, použije řešení MyCall pro představení nové služby hlasové telefonie pro domácnosti v Norsku.

NetCentrex, přední poskytovatel služeb v oblasti hlasové, video a datové komunikace a NextGenTel, telekomunikační firma příští generace, která je druhým největším poskytovatelem služeb na širokopásmových xDSL sítích v Norsku, oznámily, ze firma NextGenTel se rozhodla pro řešení MyCall od firmy NetCentrex, které jí umožní nabídnout norským domácnostem nové služby v oblasti internetové telefonie.

Společnost NextGenTel byla založena v březnu 2000 a dnes má již přibližně 80.000 zákazníků, kteří využívají předplacených služeb v oblasti širokopásmového internetu a přenosu dat. Firma patří mezi nejrychleji rostoucí soukromé provozovatele xDSL v Evropě a jejím cílem je stát se hnací silou v oblasti širokopásmových komunikačních služeb.

Nabídka služeb internetové telefonie domácnostem představuje významný krok v rozšiřování nabídky firmy NextGenTel. Společnost NextGenTel tak rozšiřuje svoji nabídku v oblasti hlasových služeb, což jí do budoucna přinese další možnosti růstu tržeb a podílu na trhu. Olav Stokke, předseda představenstva společnosti NextGenTel, vysvětluje : "Společnost NextGenTel věří, že budoucnost komunikací leží v budování robustních a výkonných širokopásmových sítí, na kterých budeme zákazníkům schopni nabízet služby různého druhu na technologii IP. Dnes je možná oblíbené rychlejší surfování po internetu, ale v budoucnu bude třeba pro dosažení úspěchu nabízet kompletní paletu komunikačních služeb. Společnost NextGenTel si vybrala řešení MyCall od společnosti NetCentrex pro služby hlasové telefonie, protože toto řešení vyniká vysokou modularitou a obsahuje nástroje, které jsou důležité pro naši dlouhodobou růstovou strategii. Řešení MyCall lze snadno a rychle integrovat do našich stávajících systémů, podporuje několik komunikačních protokolů a nabízí všechny nezbytné funkce, které potřebujeme, abychom mohli plnit všechny oznamovací povinnosti, které nám ukládá zákon."

Olivier Hersent, předseda představenstva společnosti NetCentrex, říká : "Společnost NetCentrex v loňském roce zaznamenala výrazné zvýšení poptávky po komunikačních službách na protokolu IP v severských zemích. Je to důkazem skutečnosti, že si koncoví uživatelé začínají uvědomovat možnosti, které nabízí technologie nové generace. Poptávka zákazníků směřuje ke kompletním balíkům dostupných a cenově příznivých komunikačních služeb. Komunikace přes IP protokol splňují všechny tyto požadavky a firma NextGenTel se nachází v dobré pozici pro uspokojení vzrůstající poptávky po těchto službách. Nabídka služeb internetové telefonie pro zákazníky z řad domácností těmto zákazníkům umožní držet krok s moderními technologiemi."

Info o NetCentrex

Společnost NetCentrex nabízí pestrou paletu služeb a produktů v oblasti síťové komunikace se zaměřením na 3 hlavní tržní segmenty - firemní a privátní komunikace a širokopásmové komunikační služby pro domácnosti. Mezi řešení, která firma NetCentrex nabízí patří hlasové portály, multimediální kontaktní centra, přenos hlasu a videa přes virtuální sítě VPN, budování komunikační infrastruktury, služby IP Centrex, řešení třídy IV a služby širokopásmové komunikace pro domácnosti.

Řešení od společnosti NetCentrex umožňují firmám i privátním zákazníkům budovat komunikační sítě a provozovat pestrou paletu moderních komunikačních služeb s vysokou přidanou hodnotou, s minimálními nároky na instalaci a nízkými provozními náklady. Všechna řešení od firmy NetCentrex jsou postavena na platformách NetCentrex Softswitch a Media Server, které jsou základní součástí těchto řešení pro zajištění připojení k síti Firma NetCentrex byla založena v roce 1998 a má na celém světě více než 200 zákazníků, mezi které patří například Comunitel, Contactel, Equant, France Telecom, FastWeb, Inclarity, LatAmNap Lyse Tele, MTU-Intel, Orbitel, Prosodie, Telecom Italia, Telefonica Deutschland, Tiscali, TransTeleCom a Xpedite. Mezinárodními partnery společnosti NetCentrex jsou například firmy Cisco Systems, Hewlett-Packard a Intel. Financování této soukromé společnosti zajišťují přední evropské a americké fondy rizikového kapitálu.

Info o NextGenTel

NextGenTel je "telekomunikační společností příští generace". Od svého založení v březnu 2000 se firma vypracovala na pozici druhého největšího provozovatele širokopásmových a xDSL sítí v Norsku. Firma patří mezi nejrychleji rostoucí soukromé provozovatele xDSL sítí v Evropě. Vizí společnosti NextGenTel je umožnit firmám i domácnostem přístup ke službám širokopásmové komunikace. Firma NextGenTel Holding ASA je kotována na burze v Oslo.

NetCentrex & NextGenTel

Článek ze dne 1. října 2004 - pátek