logo itpoint.cz

Microsoft naslouchá svým zákazníkům

Své podněty a připomínky k fungování technické podpory mohou zákazníci Microsoft nyní vyjádřit i telefonicky. Dosud mohli uživatelé ke stejnému účelu využívat pouze elektronický formulář na internetových stránkách společnosti Microsoft.

Své podněty a připomínky k fungování technické podpory mohou zákazníci Microsoft nyní vyjádřit i telefonicky. Dosud mohli uživatelé ke stejnému účelu využívat pouze elektronický formulář na internetových stránkách společnosti Microsoft.

Společnost Microsoft představuje novou službu Zákaznického centra. Na známém telefonním čísle 841 300 300 budou moci všichni zákazníci sdělit pracovníkům společnosti Microsoft své podněty a připomínky k fungování technické podpory.

Dosud mohli uživatelé ke stejnému účelu využívat pouze elektronický formulář na internetových stránkách společnosti Microsoft. Rozšíření internetové služby o možnost telefonického sdělení usnadní komunikaci těm zákazníkům, kteří v daný okamžik nemohou internet využít či upřednostňují osobní kontakt.

"Jsme velmi rádi, že můžeme zákazníkům nabídnout další způsob, jak snadno vyjádřit své názory, nápady i připomínky k naší technické podpoře," uvedl Michal Svoboda, manažer Zákaznického centra společnosti Microsoft ČR a SR. "Názory a podněty všech našich zákazníků jsou pro nás velmi důležité. Jedině díky nim můžeme neustále zlepšovat kvalitu našich služeb," dodal Michal Svoboda.

Postup předání a vyřízení požadavku zákazníka je jednoduchý. Uživatel sdělí pracovníkovi Zákaznického centra svůj požadavek a ten ho zanese prostřednictvím internetového dotazníku do systému. Zde si jej vyzvedne příslušný pracovník zodpovědný za vyřešení požadavku, zajistí jeho zpracování a do 48 hodin o řešení informuje zákazníka prostřednictvím jím preferovaného komunikačního kanálu.

Více informací o telefonické i internetové službě Zákaznického centra naleznete ZDE.

Microsoft

Článek ze dne 6. prosince 2004 - pondělí

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux