logo itpoint.cz

Microsoft uvádí do provozu nové zákaznické centrum

Společnost Microsoft spustila centrální linku zákaznického centra dostupnou na celém území ČR. V návaznosti na květnové přestěhování do nových kancelářských prostor uvedla společnost Microsoft do provozu nové zákaznické centrum zastřešující služby Informační linky, Linky technické podpory a Linky poradenství v oblasti bezpečnosti.

V návaznosti na květnové přestěhování do nových kancelářských prostor uvedla společnost Microsoft do provozu nové zákaznické centrum zastřešující služby Informační linky, Linky technické podpory a Linky poradenství v oblasti bezpečnosti. V rámci sjednocení těchto tří zákaznických center byla zavedena i centrální telefonní linka dostupná po celém území České republiky za cenu místního hovoru. Zákaznické centrum poskytuje obchodní informace o produktech, licenční poradenství, informace o akcích a kampaních, kontakty na prodejce a partnery i technickou podporu, a to především pro desktopové aplikace a systémy.

Telefonní číslo do zákaznického centra, na které mohou volat všichni uživatelé produktů Microsoft, je 841 300 300 a nabízí :

"Zákaznické centrum zjednoduší a zpříjemní práci uživatelů a zákazníků s našimi produkty a službami" uvedl Roman Šuk, ředitel péče o zákazníky společnosti Microsoft Česká republika a Slovensko. "Cílem společnosti Microsoft je spokojený zákazník, který se se svými každodenními dotazy a v případě nečekaných událostí může s důvěrou obrátit na naše odborníky."

Uživatelé mohou prostřednictvím zákaznického centra získat informace o aplikacích a systémech společnosti Microsoft a o partnerech, kteří jim vybraný produkt včetně služeb poskytnou. Na linku zákaznického centra budou uživatelé volat také v případě jakýchkoli technických a bezpečnostních dotazů týkajících se produktů společnosti Microsoft.

Microsoft

Článek ze dne 14. července 2004 - středa

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou