logo itpoint.cz

Mobilní řešení dokáže zefektivnit prodej a distribuci

Díky dnešním mobilním a informačním technologiím lze výrazně zvýšit efektivitu firem. Mobilní aplikace umožní obchodníkům například zpracovávat objednávky ihned u zákazníka nebo zajistí okamžitý přístup ke katalogu a aktuálnímu stavu zboží na skladě. Obchodník může přímo u zákazníka zadat objednávku do firemního systému nebo si ve firemním systému ověřit jeho platební morálku případně sdílet další údaje o zákazníkovi.

Společnost Eurotel představila na Konferenci o rozvoji obchodu v ČR v Brně mobilní řešení určená pro obchodní společnosti zabývající se prodejem zboží a služeb prostřednictvím obchodních zástupců.

Díky dnešním mobilním a informačním technologiím lze výrazně zvýšit efektivitu firem. Mobilní aplikace umožní obchodníkům například zpracovávat objednávky ihned u zákazníka nebo zajistí okamžitý přístup ke katalogu a aktuálnímu stavu zboží na skladě. Obchodník může přímo u zákazníka zadat objednávku do firemního systému nebo si ve firemním systému ověřit jeho platební morálku případně sdílet další údaje o zákazníkovi. Pro řízení obchodních aktivit mobilní aplikace poskytuje managementu informace o výkonu obchodníka a dále umožňuje například sběr informací o trhu nebo okamžitou reakci na nabídku konkurence.

"Doposud drtivá většina obchodníků využívala z mobilních technologií pouze mobilní telefon.

Pokud vybavíte obchodního zástupce mobilním zařízením s obchodní aplikací a připojíte jej k firemním systémům, změníte zcela způsob jeho práce. Umožní mu to zvýšit efektivitu prodeje a zlepšit služby zákazníkům. Naše mobilní řešení přinášejí konkurenční výhodu", uvedl Michal Knor, ředitel marketingu pro segment firemních zákazníků společnosti Eurotel. "Ukazuje se, že díky zvýšení efektivity a snížení nákladů se vložené prostředky do mobilního řešení velmi rychle vrátí", dodal Michal Knor.

Mobilní řešení v oblasti obchodu a distribuce zcela zásadně zvyšují výkon pracovníků v terénu a zároveň snižují cestovní náklady. Efektivnější pořízení a zpracování objednávek přináší kromě úspory nákladů i snížení skladových zásob. Díky využití mobilních řešení dochází také ke zlepšení spolupráce se zákazníkem na místě, zkvalitnění informací pro řízení obchodních procesů nebo zrychlení procesu odbavování objednávek. To vše přispívá ke větší spokojenosti klienta a následně k lepším výsledkům firmy.

Společnost Eurotel, ve spojení s partnery dodává svým zákazníkům z odvětví obchodu a distribuce kompletní řešení zahrnující mobilní aplikace šité přesně na míru jejich individuálním potřebám. Zákazníci tak získají nejen záruku kompatibility a spolehlivého fungování všech částí - mobilního zařízení, připojení i mobilní aplikace, ale navíc i nadstandardní podporu celého řešení v době provozu.

"Společnost Eurotel má s mobilními a partnerskými řešeními bohaté zkušenosti. Za vše mluví spokojení zákazníci zvučných jmen jako například , Beirsdorf, spol. s r. o., British American Tobacco, Četrans a. s., Globus Car či Kostelecké uzeniny a. s. U firmy Haribo CZ kupříkladu po zavedení mobilního řešení pro obchod a distribuci stoupl počet objednávek o 106 %, firemní náklady přitom klesly a objednané zboží se vyskladňuje do druhého dne", uvedl Michal Knor.

Všem společnostem, jež mají zájem o navržení partnerské aplikace jsou k dispozici obchodní zástupci či specialisté MA/KA linek *77, *52 a 800 33 00 55. Na základě zhodnocení potřeb a možností firmy pak Eurotel navrhne řešení šité přímo na míru.

Eurotel

Článek ze dne 9. února 2004 - pondělí