logo itpoint.cz

Nejžádanějšími českými telefonními ústřednami jsou ústředny Ateus od 2N Telekomunikace

Navíc si 2N v konkurenci se zahraničními firmami dlouhodobě drží celkově třetí pozici mezi výrobci dodávajícími ústředny na český trh. S 14,1 % podílem na trhu "šlapou na paty" druhému Siemensu (14,7 % podíl). Nejpoužívanější, zejména díky razantnímu nárůstu v posledních letech, jsou ústředny Panasonic s 19,1 % podílem na trhu.

Ústředny ATEUS od společnosti 2N TELEKOMUNIKACE (2N) jsou nejprodávanějšími českými telefonními ústřednami. Navíc v konkurenci se zahraničními firmami si dlouhodobě drží celkově třetí pozici mezi výrobci dodávajícími ústředny na český trh. S 14,1 % podílem na trhu "šlapou na paty" druhému Siemensu (14,7 % podíl). Nejpoužívanější, zejména díky razantnímu nárůstu v posledních letech, jsou ústředny Panasonic s 19,1 % podílem na trhu. Uvedená data vychází z průzkumu společnosti STEM/MARK a Reseller Magazine.

V segmentu telefonních ústředen je stále důležitější míra přidaných služeb, které daná platforma výrobce umožňuje. S tím koresponduje i obchodní strategie 2N, která úspěch ústředen ATEUS postavila zejména na průběžných inovacích softwaru a na reflektování požadavků zákazníků. "Naše telefonní ústředny dnes obsahují řadu funkcí, které lze plně využít pro začlenění ústředny do informačních technologií ", říká Oldřich Stejskal, generální ředitel 2N TELEKOMUNIKACE a dodává: "Dobře promyšlená volba vhodného typu ústředny s doplňkovým programovým vybavením a jeho integrace do stávajících počítačových systémů nepředstavuje příliš velkou investici. Přitom může uživateli zpřístupnit celou řadu funkcí, které jsou výsadou nepoměrně dražších podnikových informačních systémů či řešení pro řízení vztahů se zákazníky".

Telefonní ústředny ATEUS Omega poskytují přímé připojení do sítí GSM a ISDN. Umožňují také začlenění CRM, VoiceMailu a dalších aplikací. Počátkem března letošního roku rozšířila 2N svou nabídku ústředen o software ATEUS - CONTACT Manager, který uživatelům komplexně ošetřuje komunikaci, vztahy se zákazníky, sdílení důležitých firemních dat, plánování času a týmovou spolupráci. 2N vidí velkou výzvu také v IP telefonii, která je v současné době považována prakticky za samozřejmost podobně jako ISDN nebo GSM. To potvrzuje i Oldřich Stejskal: "O většinu technologií, které jsou s Voice over IP nějak spojené - ať už jde o telefonní ústředny či GSM brány s příslušným rozhraním, které jsme v letošním roce prezentovali na mezinárodních akcích - byl skutečně mimořádný zájem."

2N Telekomunikace

Článek ze dne 9. června 2004 - středa

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou