logo itpoint.cz

NextiraOne s vysokým benchmarkovým hodnocením v průzkumu zákaznické spokojenosti

Zákaznický průzkum realizovalo mezinárodní konsorcium evropských a amerických analytických společností EuroNet během června a července 2004. Stejná studie za druhou polovinu roku 2004 se bude opakovat v listopadu a prosinci 2004. Průzkum sledoval kategorie prodejních procesů, celkové spokojenosti s produktem a řešením, implementace a údržby.

Společnost NextiraOne získala vysoké hodnocení svých zákaznických služeb v nezávislém průzkumu zaměřeném na zákaznickou spokojenost za první polovinu roku 2004. Průzkum sledoval kategorie prodejních procesů, celkové spokojenosti s produktem a řešením, implementace a údržby. NextiraOne obdržela celkové skóre 7,24 na desetistupňové škále.

Zákaznický průzkum realizovalo mezinárodní konsorcium evropských a amerických analytických společností EuroNet během června a července 2004. Stejná studie za druhou polovinu roku 2004 se bude opakovat v listopadu a prosinci 2004.

V rámci dílčích hodnocení byla NextiraOne hodnocena vysoko v oblasti prodejních procesů se 7,54 body za expertízu a znalosti, 7,47 za schopnosti reakce na požadavky a 7,38 za pochopení projektového zadání, přičemž nezávislá benchmarková hodnota je 7,20.

V oblasti implementace zákazníci ocenili firmu NextiraOne 8,15 body za zkušenosti, 7,83 za vztahy se zákazníky a 7,51 za dodržení plánované doby implementace; zde benchmarková hodnota činila 7,32.

NextiraOne dále získala 7,41 bodu za celkovou spokojenost s jejími údržbovými službami a 7,39 za vyřizování zákaznických žádostí v oblasti údržby, v porovnání s průmyslovým benchmarkem 7,11 bodu.

Konsorcium EuroNet vypracovalo hodnocení NextiraOne na základě dotazníků zaslaných 15 000 zákazníkům NextiraOne (z celkových více než 150 000 z 16 zemích Evropy). Z toho odpovědělo celkem 3 161 zákazníků, což reprezentuje velmi dobrou, více než 20% úspěšnost.

NextiraOne

Článek ze dne 23. září 2004 - čtvrtek

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou