logo itpoint.cz

NextiraOne uvádí IP komunikační systémy pro tísňové služby

Společnost NextiraOne uvedla na evropský trh portfolio specializovaných komunikačních řešení pro tísňové služby zahrnující podporu nejrůznějším složkám národních záchranných systémů. Nové portfolio řešení NextiraOne zabezpečuje pět klíčových oblastí implementace a správy datové a hlasové komunikační infrastruktury v segmentu veřejných služeb - bezpečnost, mobilita, outsourcing, dostupnost a provozní dokonalost.

Společnost NextiraOne uvedla na evropský trh portfolio specializovaných komunikačních řešení pro tísňové služby zahrnující podporu nejrůznějším složkám národních záchranných systémů.

Mnoho tísňových služeb - rychlá zdravotnická pomoc, pobřežní stráž, hasiči a policie - potřebují existující systémy integrovat s pomocí moderních IP komunikačních systémů, pokud chtějí zvýšit svou efektivitu, řídit provozní procesy a posílit koordinaci s lokálními samosprávami a institucemi.

Společnost NextiraOne, která má dlouhodobé zkušenosti s dodávkami komunikačních řešení do odvětví veřejného sektoru, vyvinula specializovaná řešení založená nejlepších datových a hlasových síťových technologiích, jež jsou obohacena o podporu nouzových systémů při splnění striktních kritérií ze strany provozovatelů tísňových služeb.

Mezi prvními zákazníky těchto řešení je Pařížský hasičský sbor, který nasadil nové řešení - založené na IP telefonii a aplikacích kontaktního centra - sloužící k příjmu, směrování a zpracování všech příchozích tísňových volání. Dalších zákazníkem je Polská hraniční stráž, jež využívá IP telefonii k zajištění komunikace mezi 12 regionálními pobočkami a více než 300 lokalitami typu hraničních přechodů, kontrolních bodů či stanovišť.

Rychlé a spolehlivé komunikace jsou také velmi důležité v prostředí nemocnic. Například lékaři, sestry a další personál v nizozemské nemocnici Ruwaard van Putten Ziekenhuis (RvP) jsou nyní lépe dostupní díky systému bezdrátových telefonů a datovému řešení implementovaných firmou NextiraOne.

Nové portfolio řešení NextiraOne zabezpečuje pět klíčových oblastí implementace a správy datové a hlasové komunikační infrastruktury v segmentu veřejných služeb :

NextiraOne

Článek ze dne 13. prosince 2004 - pondělí