logo itpoint.cz

NextiraOne vyhrála tři výroční ocenění společnosti Genesys

NextiraOne je jedna z předních evropských společností, která je schopna dodat kompletní řešení kontaktních center šitých na míru zákazníkům. Ocenění spolu ze sílící zákaznickou základnou prokazují sílu NextiraOne ve svých tržních sektorech a integračních schopnostech ...

NextiraOne, přední evropský integrátor zákaznických center obdržel tři ocenění od svého strategického dodavatele Genesys Telecommunications Laboratories.

"NextiraOne je jedna z předních evropských společností, která je schopna dodat kompletní řešení kontaktních center šitých na míru zákazníkům. Ocenění spolu ze sílící zákaznickou základnou prokazují sílu NextiraOne ve svých tržních sektorech a integračních schopnostech," řekla Valerie Scavinner, ředitelka pro řešení kontaktních center NextiraOne.

"NextiraOne je klíčovým partnerem Genesys v oblasti integrovaných kontaktních center. Je to jedna z mála firem, která má hluboké znalosti tvorby, implementace a řízení integrovaných vnitropodnikových řešení," řekl Olivier Silberstein, ředitel partnerského programu Alcatel & NextiraOne společnosti Genesys.

O společnosti Genesys

Společnost Genesys Telecommunications Laboratories Inc., dceřiná společnost koncernu Alcatel, je předním poskytovatelem universálních softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky. Genesys nabízí integrovaný soubor otevřených, na infrastruktuře nezávislých aplikací, které umožňují plně řídit komunikaci firem s jejich zákazníky prostřednictvím všech typů médií, včetně internetu, e-mailu či tradiční telefonické komunikace. Klientský program Gplus umožňuje integraci řešení Genesys do předních CRM aplikací firem Siebel, PeopleSoft a SAP. Hlavním sídlem společnosti je kalifornské Daly City v USA, po celém světě se nachází 43 kanceláří firmy. Řešení společnosti Genesys byla v průběhu více než 12 let globálně využita u 2000 společností. Genesys spolupracuje s mnoha partnery v rámci celosvětové sítě, patří mezi ně například Alcatel, IBM, SAP a Verizon.

Na český trh oficiálně vstoupila Genesys v říjnu 2000. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ.

Více informací naleznete na www.genesyslab.com

O společnosti NextiraOne

Společnost NextiraOne vznikla akvizicí evropských aktivit firmy Alcatel v oblasti podnikových sítí a infrastruktury (Alcatel e-Business Distribution) a jejím organizačním přičleněním k původní americké společnosti NextiraOne. Jejím cílem je poskytovat globálním zákazníkům ucelená komplexní řešení pro vybudování infrastruktury z oblasti hlasových, datových a konvergovaných technologií, kontaktních center a bezpečnosti dat. NextiraOne poskytuje nejlepší technologie ve své třídě od vedoucích partnerů jako Alcatel, Cisco Systems, Genesys a Nortel Networks. V České republice se NextiraOne zabývá především komplexní implementací call centrových řešení postavených na produktech firem Alcatel a Genesys s využitím dalších aplikací pro řízení vztahů se zákazníky CRM.

Mezi významné zákazníky společnosti NextiraOne v ČR se řadí Český Telecom, T-Mobile, Eurotel, GTS, ČSOB, Komerční Banka, HVB Bank, Raiffeisen Bank, ŠkoFIN, CCS, SAZKA, SME, Pražská plynárenská a další.

NextiraOne

Článek ze dne 15. března 2004 - pondělí