logo itpoint.cz

Nokia rozšiřuje mobilitu do nových oblastí života a obchodu

Předseda a generální ředitel společnosti Jorma Ollila na výroční valné hromadě společnosti nastínil, jakým způsobem transformace v odvětví mobilních komunikací, strategie a nová organizace společnosti Nokia určuje budoucí postavení společnosti. Ollila ve svém projevu také shrnul výsledky za rok 2003, strategii, kompenzační filozofii společnosti a návrhy valné hromadě.

Předseda a generální ředitel společnosti Jorma Ollila na výroční valné hromadě společnosti nastínil, jakým způsobem transformace v odvětví mobilních komunikací, strategie a nová organizace společnosti Nokia určuje budoucí postavení společnosti. Ollila ve svém projevu také shrnul výsledky za rok 2003, strategii, kompenzační filozofii společnosti a návrhy valné hromadě.

"V rámci rozšiřování mobility do různých oblastí života, obchodu a společnosti Nokia v loňském roce uvedla na trh rekordní počet 40 nových modelů mobilních zařízení a očekáváme, že podobného čísla dosáhneme i v roce 2004," uvedl Jorma Ollila. "Portfolio našich výrobků bude nadále velmi konkurenceschopné a nabídne zařízení mobilní komunikace, která změní způsob naší práce, zábavy, a způsob, jakým navazujeme spojení s lidmi, i náš přístup k informacím, které považujeme za důležité."

Sbližování mobilních komunikací, informační technologie a sektoru médií vytváří pro společnost Nokia příležitost vyvíjet nové produkty a služby v oblasti mobilních her, multimédií a podnikových řešení. V souladu s naší vizí "Život se stane mobilním" má společnost Nokia za to, že mobilita umožní lidem svobodnější pohyb a možnost stále mít u sebe digitální obsah a aplikace.

V roce 2004 se bude strategie společnosti Nokia nadále soustředit na tři klíčové činnosti: rozšířit mobilní hlasové služby, být hnací silou spotřební mobilní multimediální technologie a přinést rozšířenou mobilitu podnikům. "Trendy na těchto trzích sledujeme již mnoho let a svou strategii a obchodování jsme nastavili tak, abychom si vytvořili silnou a viditelnou pozici," uvedl Ollila. "Rostoucí přenos dat a ochota lidí používat mobilní telefon k různým úkonům naznačují, že trhy pro multimediální a podniková řešení nabízejí nové obchodní příležitosti."

Nokia

Článek ze dne 29. března 2004 - pondělí