logo itpoint.cz

Nové posily v marketingu Českého Telecomu

Marketinkový tým Českého Telecomu posiluje o čtyři nové odborníky. Jsou to David Seibert (ředitel pro rozvoj a retenci zákazníků), Miroslav Semrád (ředitel pro rozvoj produktů), Dušan Lehotský (ředitel pro datové a internetové služby) a David Náhlovský (ředitel pro hlasové služby).

Marketinkový tým Českého Telecomu posiluje o čtyři nové odborníky. Jsou to David Seibert (ředitel pro rozvoj a retenci zákazníků), Miroslav Semrád (ředitel pro rozvoj produktů), Dušan Lehotský (ředitel pro datové a internetové služby) a David Náhlovský (ředitel pro hlasové služby).

David Duroň, výkonný ředitel pro marketink, od svých nových manažerů očekává zejména vysoké nasazení a viditelné výsledky : "Český Telecom je v procesu velké změny. Hledáme ambiciózní lidi, kteří vědí, co chtějí a jsou orientovaní na výsledek. Čím dál tím více se stáváme atraktivnějším zaměstnavatelem pro skutečné profesionály, což je vidět i na profilech nově příchozích zaměstnanců," uvedl.

STRUČNÉ PROFESNÍ ŽIVOTOPISY

David Seibert (31) nastoupil od počátku února do marketinku Českého Telecomu na místo ředitele pro rozvoj a retenci zákazníků. Ve své nové roli bude mít za úkol prosazení nového přístupu respektujícího potřeby zákazníků a zavedení procesů zajišťujících udržení a rozvoj stávajícího portfolia zákazníků. David Seibert doposud pracoval ve společnosti Oracle Czech jako Solutions Director, kde zodpovídal za podporu obchodních aktivit, návrh řešení a řízení všech produktových linií. V letech 1995 až 1999 působil ve společnosti NCR Česká Republika jako specialista na systémy pro řízení vztahů se zákazníky. Ve volném čase rád fotografuje, mezi jeho oblíbené sporty patří lyžování, námořní jachting a tenis.

 

Miroslav Semrád (34) pracuje od února jako ředitel pro produktová řešení Českého Telecomu. V nové pozici bude mít za úkol představit zákazníkům nové produkty, které naplní jejich potřeby a očekávání.. Do firmy přišel ze společnosti Eurotel Praha s.r.o., kde tři roky zastával funkci manažera řešení pro korporátní klientelu. V letech 1995 - 2001 byl ředitelem vývoje a distribuce firmy Datasys s.r.o., ve které zodpovídal za fungování obchodní jednotky včetně strategie, plánování dalšího rozvoje a vstupu na zahraniční trhy. V roce 1993 založil společnost Lotosoft s.r.o. (vývoj software na zakázku, dodávky hardware), čtyři roky rovněž působil jako freelance developer. Miroslav Semrád hovoří anglicky a německy, k jeho zálibám patří golf, lyžování a hra na kytaru.

 

David Náhlovský (38) převezme v březnu funkci ředitele pro hlasové služby Českého Telecomu. David Náhlovský působil v letech 2003 – 2004 jako Business Development manažer pro ČR a Slovensko ve společnosti Cisco Systems, s.r.o.V předchozím období (1998 – 2003) pracoval v Eurotelu Praha, s.r.o., kde zastával funkce marketinkového manažera a později manažera pro produkty a služby. V roce 1998 byl Evropským marketinkovým manažerem JIKA Keramických závodů, a.s., Znojmo, v letech 1995 – 97 manažerem pro strategii a rozvoj Vitany, a.s., Byšice. Jako Obchodní manažer Bryce Europe se v letech 1994 – 95 aktivně podílel na přípravě a realizaci vstupu Bryce Corporation na evropský trh. David Náhlovský studoval na Vysoké škole báňské v Ostravě a na University of Pittsburg (MBA).

 

Dušan Lehotský (35) nastoupí v březnu do funkce ředitele pro datové a internetové služby. Před příchodem do Českého Telecomu působil Dušan Lehotský tři roky na pozici account manažera pro telekomunikační trh ve společnosti Cisco Systems ČR, s.r.o., k jeho hlavním odpovědnostem patřily přeprodejní a prodejní aktivity včetně podpory predefinicí nových produktů u zákazníků a jejich positioning. V předchozích osmi letech (od roku 1994) postupně pracoval na různých pozicích v několika pobočkách společnosti Alcatel. Začínal na Slovensku jako softwarový (SW) specialista ústřednových systémů, v letech 1995 – 1996 vyvíjel SW GSM a GMH systémů v Alcatel SEL Stuttgart, o dva roky později přestoupil do Alcatel Czech s.r.o., kde vedl tým SW specialistů. V letech 1997 – 1998 již stál v čele zákaznického centra Alcatelu následující dva roky pak byl manažerem divize služeb sítě. Dušan Lehotský studoval obor technická kybernetika na Elektrotechnické fakultě Slovenské univerzity. Rád sportuje.

Český Telecom

Článek ze dne 11. února 2004 - středa