logo itpoint.cz

O nové cenové programy Českého Telecomu je zájem

Více než 135 000 zákazníků se od začátku roku 2004 rozhodlo pro některý z tarifních programů řady Telefon. Nové programy jsou šité na míru potřebám různých skupin zákazníků, mimo jiné nabízejí až o 41 % nižší hovorné, připojení k internetu od 0,22 Kč za minutu nebo převoditelné minuty. Bezkonkurenčně největšímu zájmu se těší cenový program Telefon 120.

Více než 135 000 zákazníků Českého Telecomu se od začátku roku 2004 rozhodlo pro některý z tarifních programů řady Telefon. Nové programy jsou šité na míru potřebám různých skupin zákazníků, mimo jiné nabízejí až o 41 % nižší hovorné, připojení k internetu od 0,22 Kč za minutu nebo převoditelné minuty.

Bezkonkurenčně největšímu zájmu se těší cenový program Telefon 120 (za 335 Kč bez DPH a se 120 volnými minutami na volání), který si od ledna objednalo přibližně 74 000 nových zákazníků. Pro variantu Telefon 70 (284,76 Kč a 70 volných minut) se rozhodlo 20 100 uživatelů. Internetoví fandové volí nejčastěji Telefon a Internet 90 + 300 (20 000 uživatelů, 380 Kč a 90 volných minut na volání a 300 na internet) a Internet 780 (12 000 uživatelů, 380 Kč a 780 minut zdarma pro internet).

První z programů řady Telefon představil Český Telecom v květnu 2003. Celkem jich v tuto chvíli využívá přibližně 15 % zákazníků společnosti. "Zákazníci se učí využívat všechny možnosti a výhody, které jim Český Telecom nabízí, a to nás samozřejmě těší. Široké portfolio nadstavbových balíčků a doplňkových služeb umožňuje zákazníkovi rozložit náklady za telefonní služby skutečně efektivně. Způsobů je celá řada od volných minut na různé typy volání, přes slevy na vybraná čísla až po nový způsob paušálního účtování za dial-up internet Internet NaDoma," uvedl David Duroň, výkonný ředitel pro marketing Českého Telecomu.

Rozhodnout se správně je snadné. Výběr nejvýhodnějšího cenového programu usnadní internetový pomocník - interaktivní aplikace, do které zákazník zadá obvyklý objem a strukturu svého volání. Aplikace mu "obratem" doporučí, jaký program je pro něj nevýhodnější. Poradit se je možné také s operátory na speciální bezplatné lince 800151515 a samozřejmě rovněž v oblíbeném Telefonickém centru služeb 800123456 nebo s pracovníky značkových prodejen Telepoint a prodejen Telepoint Partner.

Nové cenové programy rozšířili od 1. ledna 2004 dosavadní nabídku cenových programů pro bytové stanice, podnikové stanice a ISDN. Důraz je přitom kladen na přehlednost a srozumitelnost pro zákazníka, řada Telefon 70, 120, 240 … (jednoduchý název + počet volných minut na volání), obdobně řada Busines 60, 100, 300…

Přechod na nový program je až do 30.června 2004 bezplatný.

Český Telecom

Článek ze dne 25. února 2004 - středa