logo itpoint.cz

O víkendech a mimo špičku volejte zadarmo

Český Telecom nabízí 1. září možnost telefonovat o víkendech, svátcích a mimo špičku bez hovorného. Uživatel si ale musí ke svému tarifu řady Telefon připlatit 99 Kč, respektive 149 korun, podle toho, zda chce volat jen o víkendech, nebo i v době slabého provozu. Druhou variantou je pořídit si nové tarify Telefon Víkend nebo Volno za 429, respektive 479 korun.

Zdarma volat o víkendech, svátcích a mimo špičku mohou zákazníci Českého Telecomu, kteří si objednají některý z nejnovějších cenových programů nebo nadstavbových balíčků. Programy Telefon Víkend, Telefon Volno a balíčky Víkend a Volno umožní každému volat tak často, jak potřebuje.

"Našim zákazníkům přinesou nové cenové programy a nadstavbové balíčky úspory v řádech několika stovek i tisíců korun ročně," uvedl David Duroň, výkonný ředitel pro marketing Českého Telecomu a doplnil : "například při variantě Telefon Volno získá každý týden až 108 hodin volání zdarma, cenový program Telefon Víkend nabídne 48 hodin bezplatných hovorů, to považuji za velice lákavou nabídku."

Nové cenové programy jsou šité na míru zákazníkům z řad domácností, kteří nejčastěji telefonují ve svém volnu. Telefon Víkend umožňuje volat zadarmo o víkendech a svátcích. Měsíční poplatek tohoto programu je 479 Kč pro objednávky ze září a října je až do konce roku poskytována zvýhodněná cena 429 Kč. TelefonVolno rozšiřuje víkendové volání zdarma o bezplatné hovory ve všední dny mimo špičku a v noci. Měsíčně zákazník zaplatí 529 Kč . I v tomto případně je možné využít akční nabídky, objednat program do konce října a platit nižších 479 Kč.

Neomezená volání si je možné ke stávajícímu programu také dokoupit v podobě nadstavbového balíčku. Stejně jako u cenových programů, také zde Český Telecom nabízí dvě varianty: Víkend (149 Kč , akční cena 99 Kč ) a Volno (199 Kč , akční cena 149 Kč ). Nadstavbové balíčky je možné přiobjednat k novým programům řady Telefon a Internet.

Bezplatná volání se vztahují na místní a dálková volání v pevné síti. Na mezinárodní volání, volání do mobilních sítí a volání do sítě Internet se zvýhodněná nabídka nevztahuje. Maximální délka hovorů je 30 minut. Po uplynutí této doby je volání účtováno po minutách. Počet hovorů po sobě jdoucích hovorů není omezen. Zvýhodněný měsíční poplatek platí, při zřízení do konce října, do 31. prosince 2004.

Detailnější informace o nabídce cenových programů společnosti Český Telecom naleznete také zde. Poradit se je možné také s pracovníky značkových prodejen Telepoint a Telepoint Partner, s operátory na speciální bezplatné lince 800 15 15 15 nebo v Telefonickém centru služeb 800 12 34 56. Telefonické centrum služeb je od září 2004 nově v provozu nonstop – tedy 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Český Telecom

Článek ze dne 1. září 2004 - středa

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů