logo itpoint.cz

Personální změny v Czech On Line

Novým marketingovým manažerem business divize společnosti Czech On Line Lukáš Rampas. Lukáš Rampas získal zkušenosti v oblasti marketingu a komunikace během svého tříletého působení ve společnosti Český Telecom na pozici marketingový specialista. Předtím působil na obdobné pozici ve společnosti Čechofracht.

Se zpětnou platností od března 2004 se stal novým marketingovým manažerem business divize společnosti Czech On Line Lukáš Rampas (1975). Czech On Line je předním alternativním telekomunikačním operátorem v České republice.

Hlavní zodpovědností Lukáše Rampase je marketingová podpora business divize a rozvoj a posilování veřejného povědomí o produktech a službách Czech On Line pro firemní zákazníky. Dosavadní marketingový manažer Tomáš Pavlů zůstává zodpovědný za marketingovou komunikaci divize služeb Volný pro rezidenční trh a zároveň se stal produktovým senior manažerem divize Volný.

Lukáš Rampas získal zkušenosti v oblasti marketingu a komunikace během svého tříletého působení ve společnosti Český Telecom na pozici marketingový specialista. Předtím působil na obdobné pozici ve společnosti Čechofracht.

Lukáš Rampas vystudoval ekonomii a management dopravy a telekomunikací na ČVUT v Praze. Teoretické znalosti v oboru marketingu si doplnil postgraduálním studiem marketingu a řízení, které zakončil státní zkouškou a získáním titulu M.B.A. Absolvoval také dlouhodobé certifikované kurzy marketingu CIMA A a CIMA B.

Lukáš Rampas působí jako lektor marketingu a marketingu služeb při Czech Management Institutu v Praze.

Ve svém volném čase se věnuje cestování a lyžování.

Czech On Line

Článek ze dne 25. června 2004 - pátek

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux